Omniflop

ik heb omniflop vaak zat gebruikt, de dosversie.
doet het prima.
overigens niet voor de emulator, maar de emax, , en allerlei andere maffe bestandsformaten.
:koffie:

ik heb omniflop vaak zat gebruikt, de dosversie.
doet het prima.
overigens niet voor de emulator, maar de emax, , en allerlei andere maffe bestandsformaten.
:koffie:

Ik probeer nu emxp en omniflop werkend te krijgen onder mijn oude pentium 2 laptop met 165mb ram.
Alleen omniflop vraagt steeds om license en emxp zegt dat drive niet formatted is voor omniflop?

gelukt.... hehe

vertel hoe het jou is gelukt,

Ik heb het zelfde hier, werkt maar gedeeltelijk, als ik een licentie online aanvraag krijg ik een code en is alles geactiveerd maar uiteindelijk kan ik het beperkt gebruiken.

vertel hoe het jou is gelukt,

Ik heb het zelfde hier, werkt maar gedeeltelijk, als ik een licentie online aanvraag krijg ik een code en is alles geactiveerd maar uiteindelijk kan ik het beperkt gebruiken.

je moet de driver instaleren, dat staat in de manual

ja dat klopt die driver heb ik ook geïnstalleerd maar dan nog werkt ie niet, heb de manual er 3x op nageslagen

Ik heb het op mijn oude laptop met windows 2000 gedaan. Interne floppy drive.
Je moet dan EMXP opstarten en dan werkt het als het goed is. Je hebt wel DD floppy's nodig want de emax kan geen HD floppys lezen geloof ik.

Ik weet niet hoe het zit met dat omniflop maar bij mij leest hij niets, laat staan schrijven. het enigste wat ik voor elkaar heb gekregen is om was S50 disk te maken. De licentie die krijgt werkt ook voor geen meter. Nu kan ik wel aan mijn zelf twijfelen maar ik ben er vrijwel zeker van dat ik het goed doe.

Iemand enig idee als er een alternatief programma is ? Ik wil al mijn akai, emu, ensoniq disk opslaan voor ze vergaan.

Back