Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Shivah
mun broek zakt omhoog/B]
Origineel geplaatst door marcuuu
Ging ff spitten naar oude MH folder er stond bij is er een van gemaakt prijs 2750 piek![]()

die bij musichouse was de mijne...mun broek zakt omhoog als ik die prijs nu hoor...
ik heb hem in 1991 of 92 pin me er niet op vast,gekocht van een marinier die ik kende
hij belde me op en zei"erik ik heb nu iets voor je,het is een heel lelijk eendje"maar hij had ook een cs15,ik zei weet je wat ,laat ze allebij maar komen.
ik kocht het hele spul voor 500 ongv.....tja toen was het spul nog cheapo
Maar vaak!
Origineel geplaatst door sander
Wat is een MH folder?

Origineel geplaatst door senso
Ze zouden ook nog met een modulair systeem en twee analoge sequencers op de markt
komen (waarvoor natuurlijk ook vooraf de volle prijs betaald mocht worden), maar
volgens mij is daar nog nooit één exemplaar van gefabriceerd.
Interessant detail: Hoewel alles uit de DGS (lees "Syntrance") keuken duidelijk
100% analoog is, staat de afkorting voor "Digital Systems". Waarschijnlijk omdat
dat destijds zo lekker hi-tech klonk.![]()

ik heb hem in 1991 of 92 pin me er niet op vast,gekocht van een marinier die ik kende
hij belde me op en zei"erik ik heb nu iets voor je,het is een heel lelijk eendje"maar hij had ook een cs15,ik zei weet je wat ,laat ze allebij maar komen.
ik kocht het hele spul voor 500 ongv.....tja toen was het spul nog cheapo

Origineel geplaatst door n0_key
Ja sorry hoor, maar af en toe een leesteken en een normale zinsopbouw maakt het misschien leesbaar voor gewone stervelingen...
Dat kan je jezelf nu inderdaad afvragen. Of was het retorisch bedoeld? Ik volg deze draad gewoon aandachtig en ik vind het persoonlijk altijd een beetje lomp om stug rottig leesbare postings neer te zetten, het is toch een kleine moeite om af en toe een punt en een hoofdletter enzo te gebruiken...Origineel geplaatst door mono-poly
niks beters te doen?