Storm
A-ha!
Ik begin nou toch wel nieuwsgierig te worden... Zou het dan echt gaan gebeuren? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

)
dat lijkt verdacht veel op een jupiter 6

met een stepsequencer, bahaha lameaha dus toch,
nou een analoge opvolger daarvan met een stepsequencer erin voor 995 euro lijkt me ook een goede zaak![]()

Mannen, mooi nieuws!
Ik kreeg net een mailtje van mijn goede collega Ikutaro Kakehashi en hij vertelde dat er inderdaad gewerkt wordt aan een Jupiter-80. Het wordt een 80-stemmige VA-bak, maar met echt analoge filters zoals op de oude Jup's.
Mannen, mooi nieuws!
Ik kreeg net een mailtje van mijn goede collega Ikutaro Kakehashi en hij vertelde dat er inderdaad gewerkt wordt aan een Jupiter-80. Het wordt een 80-stemmige VA-bak, maar met echt analoge filters zoals op de oude Jup's. En: veel hands'on controle. Zo komt er een D-ream controller op en een stepsequencer a la MC303. Met de registercontroller kun je alle verschillende parts mengen. Ook mooi: echt bonzai-houten zijkantjes. De Jup-80 zal zowel horizontaal als verticaal te bespelen zijn, wat uitermate geschikt is voor live-optredens. Er wordt ook al nagedacht over een versie met mini-toetsjes, een keytar en een versie met flipped-pink keys. Over prijzen was nog niks bekend, maar hij wordt idd volgende week gepresenteerd.