MusikMesse 2011 6 t/m 9 April

JohnDoe36

Gedeactiveerd account
Volgende week is het weer zover. :okdan:

Wie gaat en hoe ga je?

Misschien kunnen mensen met mekaar meerijden en zo geld overhouden voor een paar lekkere Duitse braadwursten.
En wie weet kunnen we s'avonds met zijn alle ergens wat gaan eten ofzo. :)

Wij gaan weer op donderdag dit jaar.
Was goed bevallen qua drukte ! Maar ja, vorig jaar was het zowieso niet zo druk.
Wij lopen altijd alle hallen door en ik sta steeds verbaasd over het aantal asiaten die glimmende instrumenten aan de man proberen te brengen....
Anyway, ik ga dit jaar op zoek naar een paar nieuwe monitors. Dus vooral de Focal CMS serie en de nieuwe EGG van SE ga ik eens goed bekijken.
En misschien scoor ik wel weer zo'n fraaie Behringer mok :dubbel:

Hehe, geloofde jij nog dat men voor de Messe naar de Messe gaat? Volgens mij is het net als voetballen na je puberteit, dat doe je louter voor de derde helft ;)
Zeker weten! Wij gaan voor de ontmoetingen met de mensen die we kennen, het eten en drinken en om het begin van de lente te vieren! En inderdaad, het was allemaal een beetje mager, vooral wat nieuwe dingen betrof. Hoewel erg gezellig was de beurs erg oninspirerend. Nog ziek geworden ook, ondanks een griepprik van afgelopen herfst: moet je geen mondharmonica met Japanners gaan spelen, want dat virus zit niet in de cocktail... Mijn arts mompelde ook dat zulke wereldbeurzen een ramp zijn met verspreiding van ziekten. De NAMM is gezonder :)

Wout

En ... nu is het voorbij maar niemand laat nog iets horen (of mis ik een thread) ?
Was het dan zo'n teleurstelling ?

totaal niet,

dit was na 3 jaar weer eens een beurs die gewoon leuk was. De crisis sfeer was verdwenen van de beursvloer en er was naar mijn mening wel heel veel nieuws te zien (in tegenstelling tot de voorgaande jaren). Dat hangt natuurlijk ook wel af van waar je interesses liggen natuurlijk. Maar als je voor keys en synths ging dan was er genoeg nieuws te beleven dit jaar.

2 dagen was net genoeg om bijna alles te zien (is net niet helemaal gelukt). Ik vond het dit jaar echt geweldig in ieder geval :)

En ronegen heeft gelijk, de afterparty is natuurlijk ook belangrijk :D

Back