De maak een Droog/nummer om van te lachen.

brucejje

Ingeburgerd
Nou, zoals de titel zegt! Maakt een nummer simpel weg voor lulz om je eigen stuk mee te lachen

http://soundcloud.com/b-rude/b-rude-roflstep

Dat is mijn toevoeging! Have phun :O!

p.s. het is dubstep als je dat nog niet weet :O! Maar, het mag natuurlijk van alles zijn :)!

p.s.p.s. idee gejat van maak een kut nummer :P!

Ooo ja... eerst posten als serieuze track. Na een hoop negatief commentaar maar een lachertje van maken? Pfff...

1 april grap denk ik..

Ook al is het muziekje erg apart ,voor het zelfde geld krijg een ander een ideee die er rijk van word.bv rock en roll ,punk muziek hoeveel waren er toen op tegen.
Een beetje lol is toch ook leuk.

Ooo ja... eerst posten als serieuze track. Na een hoop negatief commentaar maar een lachertje van maken? Pfff...

Nee, nooit gepost als serieuze track. Deze had ik al gemaakt met het idee voor lulz.

enja, inderdaad die topic was er al eerder met dit nummer. Maar ik vondt hem zelf grappig dus d8 na dat kut nummers kan er wel zoiets als dit komen.

En denk je dat ik soms niet tegen negatieve kritiek kan? Van mij appart maak je me voor alles en nog wat uit. De wereld draait wel door hoor.

Het is dat ik het druk heb, anders zou ik verder gaan slapen ;)
* Weet niet wat het is, wil het ook niet weten.
* Humor is persoonlijk, zou wel een saaie lul zijn :)
* eeeeh
* Waaron reageer ik hier eigenlijk nog op :D

Had eigenlijk iets verwacht (gehoopt), maar dat viel dus tegen......
Ben ik dan erg negatief??? Nee, het kan nog slechter ;)

simpel weg voor lulz

Internet turbotaal is niet geheel mijn ding, LOL zie je me nog wel eens schrijven (want dat is gewoon een prima acroniem als je er maar puntjes tussen denkt) maar lulz, kewl en dergelijke verkrachtingen bezig ik hooguit parodisch...

Maarrrrrrr waarom ik er nog even op terugkom, over voor je eigen lulz een liedje schrijven gesproken:

:D

hahaha.. lsd-nachtmerries :) hmmm ..
voor uw aller entertainment:

de sok:

Back