Korg Monotribe

En als ze de modders in de gaten houden hebben ze gratis research voor de volgende doos...

en bovendien een serieuze marktvergroting. Net zoals computergames waar een (mod) community voor ontstaat. Je kan niet beter hebben. Tenzij de modders natuurlijk iets té goed worden en onder de duiven van je andere producten gaan schieten. :)

Hier een link naar een filmpje dat ik zelf iets interessanter vind. De klank is op zich zeker okee, maar naar mijn smaak is de Monotribe net iets te beperkt in z'n mogelijkheden. Zeker als hij inderdaad 280,- moet kosten (dat laatste moeten we natuurlijk nog even afwachten).

dus in 2010 was er de monotron
in 2011 de monotribe
in 2012 de monotribe met 2 VCO
in 2013 de keytribe met 1 octaafs minisize toetsenbord
in 2014 de polytribe met 2 octaafs fullsize toetsenbord en 6 noten polyfoon
in 2015 de polytron met 3 octaafs fullsize toetsenbord en 6 noten polyfoon en 2e filter

en in dat zelfde jaar de Eightron, een 8-voice analoge poly van korg met 7 filters en 4 osc per voice... Dat zou mooi zijn, maar dan moeten we geld naar de oosterburen brengen op dit moment om zo iets te krijgen....

in 2015 de polytron....en in dat zelfde jaar de Eightron
en in 2016 de magnetron; gebaseerd op microwaves :D

en in 2020 de MEGAtron

rotf-megatron3.jpg

Zelfs voordelig annex goedkoop te noemen. Volgens mij is er geen enkele fabrikant die de laatste jaren iets dergelijks voor zo'n prijs heeft neergezet (uitverkoop daargelaten). Ik vind dat super hoor!

Back