DUB Reggae check it out en laat wat achter :)

rb77

Nieuwkomer
Ik maak al een tijdje reggae en wil nu wel eens weten wat de mensen er van vinden. Het zijn ideeën, demo's en zeker nog niet af (sommige nummers komen nooit af)

http://www.myspace.com/rbjaradub

en

ook deze

muziek die ik heb gemaakt voor een paar gasten (broertje van seedorf)

Laat me weten wat je er van vind.

PEACE and LOVE:doei::walker:

Klinkt goed, maar krijg wel een behoorlijk Tuintje In Mijn Hart gevoel bij nummer 3. (denk telkens, wanneer valt die Volendammer nou in?)

Leuk gedaan. Persoonlijk vind ik ze allemaal een basis en moeten uitgewerkt worden. De 1e youtube vind ik nogal onsamenhangend... denk steeds wanneer begint het nou. 2e youtube is echt een basis dingetje. 3e klinkt prima.. niet mijn stijl maar wel leuk.

top, juiste sfeertje enzo. Slaggitaartje, orgeltje, flinke galm en delay effecten het zit er allemaal in

Maar ik vind ook dat de mix en bijvoorbeeld zo'n orgeltje te strak zijn ge quantised waardoor het te machinematig klinkt af en toe.

Ja, leuk, maar wel allemaal erg netjes en gepolijst. Hier en daar mag er wel een delaytje in of zo, nu klinkt het soms als een backing track. Bij dub heb ik graag dat er hier en daar wat meer beweegt; baslijn solo, drums muten, orgel skank solo, van die dingen.

Back