modular synth analogue sollutions sorceror

DigiLoog

Ouwe rot
Op marktplaats een zeldzame modulaire synth, de sorceror van analoque sollutions.
2500 euro bij onze zuiderburen af te halen.

Beetje prijzig hoor. Wel mooi zo'n setje modules bijelkaar. Maar ja, je wil altijd meer en waar laat je die dan.

Voor dat geld koop je ook een minimoog.

de mijne niet hoor en volgens mij ben ik niet de enige....

modulair kost nou eenmaal extra, voegt ook wat toe. ik begrijp alleen niet dat deze zeldzaam zou zijn; dit is toch allemaal gewoon nieuw te bestellen?

ps vinnieq: 12/5 patronaat, pere ubu speelt modern dance compleet.

modulaire synth en een minimoog heeft niks met elkaar te maken...

En analogue systems is geen analogue solution btw, systems is duidelijk betere kwaliteit.....

modulaire synth en een minimoog heeft niks met elkaar te maken...

het begint beiden met een m ?
2500 voor zo'n synth is helaas normaal heden ten dagen, niet overdreven veel.
voor een minimoog zou je met wat geluk voor dat bedrag wel een redelijk goede moeten kunnen vinden, reken wel op service/callibratie/ recap kosten , als dat nog niet gebeurd is van minstens 300 euro.
( zelf ben ik fan van de 2***-3*** serienummers, gezien prijs/ ( geluids ) kwaliteits verhouding.)

de mijne niet hoor en volgens mij ben ik niet de enige....

modulair kost nou eenmaal extra, voegt ook wat toe. ik begrijp alleen niet dat deze zeldzaam zou zijn; dit is toch allemaal gewoon nieuw te bestellen?

ps vinnieq: 12/5 patronaat, pere ubu speelt modern dance compleet.
Ha, da's misschien wat beter passend bij mij leeftijd. Was laatst bij Vandergraafgenerator en drukte met mijn aanwezigheid de gemiddelde leeftijd aanzienlijk!

Citaat vinnieq : drukte met mijn aanwezigheid de gemiddelde leeftijd aanzienlijk!
Ben jij dan nog zo'n broekie, toch wel droog achter de oren hoop ik ;)

hmmm...knappe jongen die het met zulke "grappige" opmerkingen droog houdt..

Ha, da's misschien wat beter passend bij mij leeftijd. Was laatst bij Vandergraafgenerator en drukte met mijn aanwezigheid de gemiddelde leeftijd aanzienlijk!

en, ben je nog geweest?

het was deze keer geweldig.

alles zat erin, goede muziek, drama, humor etc.
d thomas was trouwens erg afgevallen - als dat zo doorgaat zou het wel eens de laatste keer geweest kunnen zijn.
helaas.

Hm, de laatste keer dat ik 'm zag (1989? Tivoli) was het wel gezellig maar zag -ie er ook uit alsof het zijn laatste tourtje zou zijn. Mooie vent. Goed dat jij wel geweest bent

Back