'Waanzinnige' kortingen bij Feedback :-)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Beatring... is da 'n hele muzikale boksbeugel?

Deze dan:

attachment.php

Van € 1,00 voor € 1,00! Da's de aanbieding van het jaar!

Attachments

• Capture.jpg
    Capture.jpg
    7,1 KB · Bekeken: 93
Wel meteen een toepasselijk plaatje op t plectrumpje.. :o:

Ik heb zelf slechte ervaringen met Feedback Utrecht. #justsaying. RockPalace rox the stars ;)

Dat wil ik nou ook weer niet beweren. Maar foutjes worden overal gemaakt. En Feedback is net als alle andere aanbiederers van muziekinstrumenten zeer vaardig in het herstellen van fouten of regelingen treffen. In het geval van deze kortingen kan het ook een grap zijn die vergeten is...

Verder moeten we er rekening mee houden dat de website van Feedback net vernieuwd is en we weten allemaal wat voor ellende dat soort zaken met zich meebrengt.

Wout

Toch maar goed dat Wout dit topic geopend hadden voor Feedback, anders hadje misschien helemaal niet gekeken. ;)

Ah, okee... maar als een of andere onverlaat dan per ongeluk tòch een folder in je brievenbus gooit kijk je de folder wel door? :)

Laat maar, ik heb Roland Kuit een beetje beledigd...
Ik heb hem net een privé bericht daarover gestuurd, want sommige mensen zijn helaas erg snel beledigd.

Wout
(Alleen Roland mag Woutje zeggen :D)

... @Wout, blijkbaar denk je dat we de zelfde schoenmaat hebben;)
Je hebt volledig gelijk. Alleen mensen met een groot ego kunnen beledigd worden: niet krijgen wat je denkt te verdienen.
En daarmee hou ik de discussie voor gesloten.

Wout

Ik voel me echt niet beledigd hoor. Ook niet als je in je pv mail een paar foto's (met lego mannetjes en een clavia bak)vergelijkt met mn boek met daarin over de 650 patches. Mischien is het zelfs kunst, die foto's. Probeer eens een galerie.
Mag ook op slot van mij.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back