Hoi ,mijn Nickname is Rebelfrosty.
Ik heb me reeds enige dagen geleden voorgesteld op het daarvoor bestemde post .
Echter ik wil me echter hier op het kronos forum ,nogmaals voorstellen .
Ik ben vanaf mijn 6e met toetsen in de weer ,echter na enkele jaren getrouwd te zijn ,met kid en drukke baan kreeg ik niet meer genoeg tijd om hier nog met genoeg energie Lol eraan te beleven .Het was zo erg dat ik zelfs in ,ijn spelen achteuit ging .
Heb toen besloten om mijn gear te verkopen ,laatse synt ow1/fd .

Naderhand een gitaartje gekocht om toch nog iets met muziek te doen maar dat is niet helemaal mijn ding .
Nu ik wat ouder ben 46 inmiddels ,en het bloed toch gaat waar het niet gaan kan ,heb ik besloten weer een synt te kopen ,wou eerst een 2e hands synt kopen ,maar ik kwam al gauw op de motif xf uit ,ja dat is het dus niet geworden .
Heb van de week de kronos besteld .

nu nog hopen dat ie met goed keybed geleverd word .
Ik heb deze forum van 1 tot laatste pagina gelezen ,en met jullie ellende van het wachten om dan een kronos met een fout keybed te krijgen gevolgd ,en met jullie meegeleefd .
Gelukkig is dit nu verleden tijd .
Ik wil ook Legolas,jick en vooral quifster ,complimenteren met hun inbreng in dit forum,en hoop dan ook dat ik veel van jullie kan opsteken en misschien ook nog wat eigen inbreng kan geven , als ik de kronos 73 geleverd krijg .
Hopenlijk duurt dat niet te lang ,groetjes Winand .

Ps ,even een opmerking over het Oostendorp forum ......We hebben dit toch .
Waarom nog een forum ,kronos is een duur apparaat ook ik moet daar veel voor laten .Dus ik denk niet dat er zoveel mensen zullen zijn die zich echt in de kronos willen verdiepen als ze hem hebben ,ik wel Natuurlijk .

ja ik weet het word te lang haha . groetjes en tot schrijfs Rebelfrosty.