Diversion
Geluid breier
Na weken na denken heb ik toch besloten om hem weg te doen omdat ik hem bijna niet gebruik 
Daarom te koop / te ruil mijn mooie Jomox Mbase01 white edition.
De Mbase heeft altijd gestaan in een niet roken studio en beschikt over geen enkel krasje. Bij de Mbase krijg je de originele doos en adapter.
Prijs: 130 euro
Ruil opties:
Native Instrument plugings (bijv: kontakt 3, massive of misschien komplete 3)
Waldorf largo
Sylenth1
Arturia analog factory incl keyboard
Ruil hardware:
TC Electronic Desktop Konnekt 6 of een andere firewire audio interface. Zolang hij maar beter is dan de Behringer FCA202

Mbase is te bewonderen in Baarle Nassau en kan eventueel ook worden verstuurd op eigen risico.
Omdat ik aankomende weekend in Alkmaar ben kan ik hem ook eventueel meenemen voor mensen uit noordje holland

Daarom te koop / te ruil mijn mooie Jomox Mbase01 white edition.
De Mbase heeft altijd gestaan in een niet roken studio en beschikt over geen enkel krasje. Bij de Mbase krijg je de originele doos en adapter.
Prijs: 130 euro
Ruil opties:
Native Instrument plugings (bijv: kontakt 3, massive of misschien komplete 3)
Waldorf largo
Sylenth1
Arturia analog factory incl keyboard
Ruil hardware:
TC Electronic Desktop Konnekt 6 of een andere firewire audio interface. Zolang hij maar beter is dan de Behringer FCA202

Mbase is te bewonderen in Baarle Nassau en kan eventueel ook worden verstuurd op eigen risico.
Omdat ik aankomende weekend in Alkmaar ben kan ik hem ook eventueel meenemen voor mensen uit noordje holland