[Tech-House] Frank James - I need sigaret

JapaneseFood

Ableton rocker
TECH HOUSE

De naam zegt het al eigenlijk al, i need sigaret.

:dj:

http://soundcloud.com/frankjames-1/i-need-sigaret

sigaret_736688b.JPG

op twitter zeg ik meestal CHAIN TAR ;)

Compiments! Je weet de ene kwaliteits track na de andere uit je mouw te rollen..

op twitter zeg ik meestal CHAIN TAR ;)

Compiments! Je weet de ene kwaliteits track na de andere uit je mouw te rollen..

thanks!

Het ergste is dat ik nu een halve week gestopt ben.. maar ben nu echt zwaar aan het overwegen om naar een tankstation te fietsen...

thanks!

Het ergste is dat ik nu een halve week gestopt ben.. maar ben nu echt zwaar aan het overwegen om naar een tankstation te fietsen...
don't do it... ga gewoon naar een plek waar je nog nooit hebt gerookt zodat je er niet aan herinnerd word... gaat lukken ooit :okdan:
wat ook goed wil helpen is bij iemand op bezoek gaan waar niet gerookt mag worden en ga dan bijv lekker een potje gamen...

het willen roken zit voor het grootste gedeelte tussen de oren, jezelf voor de gek houden dat het moet en dat je zonder hulpeloos bent...
mocht het niet meteen lukken praat jezelf dan geen schuldgevoel aan maar probeer het steeds weer opnieuw... wat je kan doen is bijv zeggen dat je pas na een bepaalde tijd (bijv 3 uur) pas weer een cigaret mag roken, zie dat dan als een beloning en ga de interval steeds verder vergroten en ga bijv. de uren bij houden en zien als een uitdaging!

(aldus iemand die weet hoe het was ;))

Laatst gewijzigd:
thanks!

Ik ken het probleem.. heb al 2x proberen te quitten, maar het lukt niet geef ik toe.. Misschien volgend jaar ;)

@Romanlouis: errrug grappig! :D
Ken je deze opa toevallig?

He's gonna be a HUUUGE star ROFLOL

Laatst gewijzigd:
vind de drumkit iets te GM achtig en de groove beetje te recht toe / recht aan.
heeft nog wel iets tweakwerk nodig. heb een beetje het gevoel dat ik naar een "tech house" preset op een Hohner keyboard / arranger zit te luisteren

Het is meer minimal techno dan techhouse.
Voor het genre best oke al kan ik er niet veel meer over zeggen aangezien ik niet zo van de minimal ben.
Oud minimalistisch werk van plastikman en monolake vind ik daarentegen vaak wel gaaf.

Deze bijv.

Als m'n hoofd automatisch begint te knikken op de beat, dan zal het wel een fijne track zijn!
Ik zeg, ik hou ervan :okdan:

vind de drumkit iets te GM achtig en de groove beetje te recht toe / recht aan.
heeft nog wel iets tweakwerk nodig. heb een beetje het gevoel dat ik naar een "tech house" preset op een Hohner keyboard / arranger zit te luisteren

Wat is GM?

Ik snap wat je bedoelt met preset sound, het is nog niet echt een geheel maar meer gestapelde loops. Ik ga morgen alle elementen opnieuw bewerken en een iets duidelijkere groove creëren. Dit is alleen verrekte lastig.

:peukie:

GM = General Midi oftewel een standaard drumkit uit een bruiloften en partijen keyboard
devil is i.d.d. in the detail, maar ben benieuwd naar je vorderingen

Back