sms303
WHAT UR WATCHIN'?!?!
Midden in de week is Kortjakkie ziek en 't weekend niet 

Laatst gewijzigd:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Wow, past dat wel in een rack? Lijkt erg dicht op de bodem te zitten. Verder mooi hoor!![]()
Nu nog een paperface design op 't panel plakken en dan is íe helemaal klaar voor gebruik......![]()

als t goed is wel...Wow, past dat wel in een rack? Lijkt erg dicht op de bodem te zitten. Verder mooi hoor!
Nu tijd voor![]()
Hier m'n home-made talkbox, had deze al eerder gemaakt, maar heb er nu een 7w (Velleman) versterkertje voor zitten. Kan ik em tenminste goed aansturen vanuit m'n mengtafel. Ben nog wel op zoek naar een goede behuizing en ga denk bij Thomann de silicone slang bestellen van de Heilsound talkbox. De slang die ik nu heb is redelijk dik en stug en kan hier in de buurt nergens goede slang vinden.
Bekijk bijlage 71815
Maar dat was in jouw rack....We hebben m gister toch in een rackje geschroefd? Als het goed is vind ik altijd zo'n moeilijke voorwaarde...

Mooi man! Zit ik daar met mijn rack met een hoek erin, ziet er leuk uit, maar moet op zijn minst 2.3cm vrijhouden, anders past het niet.Maar dat was in jouw rack....
Komt wel goed
@Woody: yeps hij past met gemak in een rack![]()

Doet ut best goed, ben Daft Punk (harder, better, faster, stronger) aan het oefenenKijk da's nog eens een knutsel! Die moduultjes is natuurlijk allemaal kruimeltjeswerk...
Lijkt trouwens wel een electrische waterpijp.
wel lastig dat doe slang zo dik is, dan ga je vanzelf kwijlen als je de slang te lang in je mond hebt 
Ik heb net m´n 606 gemaakt.
Er moest wel een 303 voor gesloopt worden.
Ik heb net m´n 606 gemaakt.
Er moest wel een 303 voor gesloopt worden.

Ik dacht al dat het om de druk contacten gingDie gesloopte 303 moest toch nog nieuwe druk contacten krijgen

Jij hebt de smaak ook goed te pakken- MFOS 10 step sequencer( print onderweg)
- Hilltree robotvoice (bijna af)
- Coron ds7 kloon (bijna af)
- TR808 kick (ook bijna af)
Bijna alles wacht nog op regelbare voeding die ik dinsdag krijg![]()