Wat heb je in 2011 gebouwd of ga je bouwen?

@Elektrovolt mooie kasten :okdan:
begin 2012 ga ik ook met 18mm mdf voor een heleboel HE's aan de slag. Demian heeft een mooi basistekeninkje voor me gemaakt :)

Zometeen mag ik iets af knutselen op de voorwaarde dat ik niet blijf herhalen dat ik goed ben... ;{
héhé... woensdag was er een geheime MASK meeting en daar vertelde ik Dennis: Je moet maar zo denken. Tis niet moeilijk want Falafelbiels lukt het ook! :D

héhé... woensdag was er een geheime MASK meeting en daar vertelde ik Dennis: Je moet maar zo denken. Tis niet moeilijk want Falafelbiels lukt het ook! :D

Een geheime MASK meeting?

Waarom wist ik daar niks van.. :D

BTW, het schijnt dat mijn pcb components per ongeluk met sea mail zijn verstuurd ipv air mail, krijg ik misschien binnenkort toch nog mijn onderdelen beginnen, kan ik ook eindelijk aan de slag.

Maar dat zal dan wel volgend jaar worden, dus je ziet me in de 'Wat-heb-je-in-2012-gebouwd-of-ga-je bouwen-thread' wel weer verschijnen.. :okdan:

Een geheime MASK meeting?
Waarom wist ik daar niks van.. :D
Mijn wekelijkse filmavond ging niet door....
Dennis en Niels hadden al in t geheim met elkaar afgesproken :P
BTW, het schijnt dat mijn pcb components per ongeluk met sea mail zijn verstuurd ipv air mail, krijg ik misschien binnenkort toch nog mijn onderdelen beginnen, kan ik ook eindelijk aan de slag.:
Wordt het nu met een roeiboot overgebracht? :P
Het zou wel fijn zijn als t uiteindelijk wordt bezorgd en je er mee aan de slag kan...
Maar dat zal dan wel volgend jaar worden, dus je ziet me in de 'Wat-heb-je-in-2011-gebouwd-of-ga-je bouwen-thread' wel weer verschijnen.. :okdan:
die draad voor 2012 komt er zeker :okdan:

héhé..... net als ik dus .... in 2011 heb ik bijna 6he aan modules gebouwd. Alle modules moeten nog een leuk frontdesign krijgen en ik kan helaas niet met photoshop overweg :(

allerlei modular kits: (van PCB en full kit)

Plague bearer
4ms Atoner
wogglebug
buchlaish 194 fixed BP filter (4 voudig bandpass filter)
fm joystick (bijna af)
Bimix (3kan mixer)
LM4250 filter (bijna af)
OR gate
Slew
div attenuators en multiples
2x germanium diode distortions

kraftzwerg eurorack omvorming

nu bezig met de frontplaten te schilderen (met oostindische inkt, wordt leuk)

Attachments

• back_small.jpg
    back_small.jpg
    45,5 KB · Bekeken: 61
  • pic3.jpg
    pic3.jpg
    341,4 KB · Bekeken: 72
nu bezig met de frontplaten te schilderen (met oostindische inkt, wordt leuk)
Ik hou het bij paperface. Dat geeft in mijn geval minder vlekken en rotzooi ;)

Voor de achtergrond twijfel ik tussen deze twee:
6483133619_7495da6438.jpg

6483198583_3c67e2252a.jpg

De functies krijgen nog een kader over de smileys heen, zoals onder:
6429378067_86f6b24609_m.jpg

Laatst gewijzigd:
de bovenste

Ik zal voortaan trouwens maar mijn complete agenda hier publiceren, kan ik tenminste nooit meer iets stiekem afspreken.

Papier printje, lijm en blanke lak...
Ik heb pas ge-experimenteerd met sticker door de plotter en dan met spuitbus de frontjes met sticker bespuiten. Sticker eraf en dan blijft er verf op alu over. Is wel oke, niet super, maar wel DIY strak:)

Foto's komen eraan.....

@_LAB_: Wat BRZ zegt..... alleen dan op 90gr fotopapier dacht ik ... Falafelbiels is er bedreven in... dat kunstje moet ik nog ff goed afkijken :D

Geen van beide 8)
Nijmegen is misschien de oudste nederzetiing van Nederland maar Dordrecht of St. Geertruidenberg de oudste stad (dat moet nog door de Rijdende Rechten precies uitgezocht worden) :P

omdat je nooit genoeg kan krijgen van smileys.....
de aangepaste versie ....... :D
6484328077_2c8911a7fa_b.jpg

@_LAB_: Wat BRZ zegt..... alleen dan op 90gr fotopapier dacht ik ... Falafelbiels is er bedreven in... dat kunstje moet ik nog ff goed afkijken :D

Nijmegen is misschien de oudste nederzetiing van Nederland maar Dordrecht of St. Geertruidenberg de oudste stad (dat moet nog door de Rijdende Rechten precies uitgezocht worden) :P
Mocht je je willen baseren op stadsrechten, zijn er twee mogelijkheden om de oudste stad van Nederland te zijn. Romeinse stadsrechten: Nijmegen. Middeleeuwse stadsrechten: Stavoren, en daarna Utrecht. Gaat het om (Graafschap) Holland, dan inderdaad St. Geertruidenberg, Dordrecht of Voorburg. 8~

isolation-box!

isolation-box!

En op de val reep van eind 2011 nog afgemaakt:

een isolatie-box voor (o.a.) electrische gitaar!

versterkertje gaat naar speaker in de kleine geisoleerde kamer. in de grote zet je een micofoon. deksel erop: spele en opneme maar. zo hard als ik wil versterker open zonder buren wakker te maken, en echt speaker geluid inplaats van een nep-digitale POD line6 sound.
werkt perfect en hoera! (geen MDF gebruikt )

Attachments

• isobox.jpg
    isobox.jpg
    38,8 KB · Bekeken: 68
Back