mp3 hosting site

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik ben een fan van deze site, ik heb er Fourier Wave Device ontdekt, en anderen.
Ze vragen gewoon een beetje geld voor de hosting, en geen fratsen. Dus geen tactiek van: eerst gratis, .. maar als het begint te lopen, .. dan gaan we je geld rekenenen.
Ik moet zeggen dat ik moeite heb met per maand via credit card betalen.. hebben ze dan altijd je credit card nr?

Re: mp3 hosting site

Origineel geplaatst door Stefan

misschien interessant voor de mensen die houden van electronische muziek (of het zelf maken)

je bent aan het verkeerde adres, dat soort mensen zitten hier niet.................................... 8o)

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Ik ben een fan van deze site, ik heb er Fourier Wave Device ontdekt, en anderen.
Ze vragen gewoon een beetje geld voor de hosting, en geen fratsen. Dus geen tactiek van: eerst gratis, .. maar als het begint te lopen, .. dan gaan we je geld rekenenen.
Ik moet zeggen dat ik moeite heb met per maand via credit card betalen.. hebben ze dan altijd je credit card nr?

ja en nee. je creditcard nummer wordt secure opgeslagen in de database van het bedrijf die de credit card transacties uitvoert. dit is een zeer betrouwbaar bedrijf. ik heb dit (bij andere sites tenminste) tot nu toe zonder problemen gedaan.

bij electronicscene zelf betaal ik niet voor mijn account omdat ik op vrijwillige basis betrokken ben bij de site ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back