Hoe veel gekker kan het nog worden ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mischa

Ouwe rot
A revolution in the concept of sound reproduction, Harmonix room tuning devices focus on the importance of tuning the room. Harmonix RFA-7800 room tuning devices eliminate boomy bass, separates and delineates the acoustic space of each recorded instrument and singer in space, thus recreating the unique quality of the original performance. Following the simple guidelines provided, attach these devices to the walls, floors and ceilings of your listening room. The effect is almost like entering the concert hall where the recording was made! When used in conjunction with other Harmonix accessories, the listening experience can be elevated to unprecedented new levels of clarity and power. (See here for further details: Room Tuning Application Guide)

RFA-7800 "Million"
Treatment for room acoustics
・ Color : White
・ 25mm (dia) x 4mm (thick)
・ Set of 18 disks

Attachments

• harmonix_rfa-7800.jpg
    harmonix_rfa-7800.jpg
    20,7 KB · Bekeken: 148
Regelmatig struikel ik over dubieuze producten waarvan ik deze echt delen wil !

In mijn ogen gaat dit verder dan missleiding en mag je dit best de audio maffia noemen.

Had gehoopt in een publiekelijke discussie maar dat durven ze dan weer niet aan :)

werkt zeer waarschijnlijk dmv het uitbalanceren van de aardstralen.
beproeft concept. ziet er eenvoudig uit , maar een droomgeluidje...

nog enige suggesties: http://www.kempelektroniks.com/Accessoires/AC-Wraps.aspx

of deze : zakjes met vulkanisch zand waar de vanalles op dienen te rusten, resultaat : verbluffend ! ( bijna net zo verbluffend als de signaal warps/ wraps even verder in de katalogus )
kemp_2_190510.jpg

het commentaar erbij : "Kemp Elektroniks heeft de Europese vertegenwoordiging voor de Zweedse Entreq kabels en accessoires. Hoewel de uitleg van Ron over vooral cable wraps en zakjes vulkaanzand ons zweverig in de oren klinken, weten we uit ervaring dat de producten in vele gevallen echt werken en de geluidskwaliteit van de set verbeteren ".
zwak uitgedrukt als je de feiten ernaast legt: mega super geil toll !

overtuig uzelf:
http://www.kempelektroniks.com/Accessoires/AC-Wraps.aspx?lang=nl-NL
( link naar nog meer onzin , niet voor zwammers en zwakkere magen , speciale tip : houten usb stekkertjes ! )

Laatst gewijzigd:
Regelmatig struikel ik over dubieuze producten waarvan ik deze echt delen wil !

In mijn ogen gaat dit verder dan missleiding en mag je dit best de audio maffia noemen.

Had gehoopt in een publiekelijke discussie maar dat durven ze dan weer niet aan :)

Ik weet niet hoe het zit met de audio-maffia, maar met de gewone maffia kan je in ieder geval beter niet in discussie gaan, heb ik me laten vertellen.

Hoe dan ook, wel een vaag product dit....beetje Tell Sell-achtig ("zeg Jack, het lijkt wel een concertzaal! Het is ongelofelijk!!!")

Goede voor een tellsell topic idd! :eureka:

Supertriest dat ze dit aanbieden trouwens. Mischa, top dat je dit deelt.

Laatst gewijzigd:
Nog een plankje erbij en je kunt overal een live act geven :)

Attachments

• peacock.jpg
    peacock.jpg
    31,8 KB · Bekeken: 122
Maar als je nu eens 1000 van die doosjes op je muur plakt?
Geef het een kans zo lang je niet weet hoe het werkt... misschien is het wel de eierdoos van columbus!

een dom product voor domme mensen , gemaakt door net iets minder domme oplichters...

je bedoelt deze ?:
StereoTimesAward.jpg

moet zeggen dat de beschrijving me wel erg aanspreekt:

Review by Greg Petan:
"My reaction to the first 10 second of a well burned in set of Bybee Speaker Bullets inserted between the Sunny 1000 speakerwire and the Dynaudio Evidence Master's binding posts was "Wow!!" next words? " These are staying".
The effect was impossible to ignore. Similar in effect to what a great line conditioner ought to yield, the bullets, however, operate on the signal rather than the current. There is something very special at work here, more than simply a lowering of the noise floor, which indeed there is. The sound relaxes, warms, and comes to life in a way that was never quite accessible via the traditional tweaks employed to date".

je bezorgt die gozers alleen maar nog een hogere google ranking door die links hier neer te zetten...

Nou en? http://en.wikipedia.org/wiki/Supply_creates_its_own_demand

Vergeet ook de luitjes van Shunyata niet, want een polsdikke powercable doet echt heel veel toevoegen, zeker weten (en nou niet zeuren over de eerste paar honderd km. vanaf de centrale, he...)
http://www.shunyata.com/Content/products-CXSeries.html

PS vergeet natuurlijk niet de optionele Cable Elevator mee te bestellen, want zoiets moois laat je niet op de grond liggen!
PS2 vergeet natuurlijk niet de optionele Burn In Adapter te bestellen, waarmee de bewezen werking van het inbranden van kabels nu niet langer vereist dat u genoegen moet nemen met het suboptimaal beluisteren van uw stereo. Nee, gebruik gewoon eerst uw wasmachine, wast gegarandeerd witter dan wit!

Laatst gewijzigd:
Ik vraag me alleen af: werkt zoiets cumulatief, al die wonderbaarlijke verbeteringen?
En zo ja, HOE VAAK precies kan je nou een NOG beter stereobeeld, rustiger ruisvloer, duidelijk betere laagweergave, meer detaillering, meer diepte, sfeervoller, losser, ritmischer en met duidelijker 3D soundstage (ja, alsof de zangeres naast je staat!) verkrijgen? :P

Denk dat elke week lekker uitgaan een goedkopere hobby is......

Ik vraag me alleen af: werkt zoiets cumulatief, al die wonderbaarlijke verbeteringen?
En zo ja, HOE VAAK precies kan je nou een NOG beter stereobeeld, rustiger ruisvloer, duidelijk betere laagweergave, meer detaillering, meer diepte, sfeervoller, losser, ritmischer en met duidelijker 3D soundstage (ja, alsof de zangeres naast je staat!) verkrijgen? :P

sommige dingen kun je je als normale sterveling niet gewoon voorstellen.
enige wat zou kunnen , is gewoon alles aanschaffen en Ervaren.
het Moet dan wel subliem klinken.

( doet me een beetje denken aan " de nieuwe kleren van van keizer "
bj51660.jpg
)

weer typisch van die dingen die geen wezenlijk verschil hoeven te maken als het maar duur is en dus slechts een happy few het daadwerkelijk gaat aanschaffen... dan kunnen ze aan hun brallende vrinden vertellen hoe ekspensief deze spulletjes wel niet waren en dan klinkt het ineens NOG beter... verrak zag karel hey...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back