Hoe veel gekker kan het nog worden ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Je bezorgt hen alleen maar een hogere google-ranking...Het is goed dat deze praktijken hier worden aangekaart, maar bezorg deze jongens geen extra reclame.
Deze draad staat al bij de eerste google hits, dus reclame zou ik het niet echt noemen....

Onzin zeg - gewoon rocken.

Beste Mischa,
ik kwam net met googelen deze topic tegen, en ik vond dat ik even moest reageren.

Het is niet leuk om zo maar even voor audio maffioso te worden weggezet, en dat we geen publieke discussie durven aan te gaan.
Als je me van deze topic in kennis had gesteld had ik zeker hier PUBLIEKELIJK op gereageerd.

Ik kan me voorstellen dat je die Harmonix room tuning een erg dubieus product vindt. Dat zou ik ook vinden als ik er niks over zou weten. Maar om dan iets openlijk naar het land der fabelen te sturen en misleidend te noemen vind ik niet gepast. Meten is weten, en vragen kost niks!

Een ding kan ik je verzekeren, deze room tuners doen heel mooie dingen met de muziekweergave, en daarbij gaat het zeker niet om kleine details.

Vertel eens, wat wil je weten?

Mvg

Ed Doggen
Daluso - Importeur Harmonix

Meten is weten en vragen kost niks. Dan zijn we toch gewoon snel klaar.
Grapjas.

Stel een vraag over
dit product...

Set van 18, Brengt geluid tot leven en in grotere dimensie wanneer deze schijven gebruikt worden in een grotere ruimte. Wordt zeer hoog aangeschreven door geluidsexperts!!

GLOEDNIEUWE, STERK VERBETERDE VERSIE VAN DE 78i (naar zeggen 4 x beter/effectiever, dus in verhouding niet duur).

・*Color : White
・*25mm (dia) x 4mm (thick)
・*Set*of 18 disks

Ja beste mensen. Meten is weten

Ik p(l)ak wel een paar bierviltjes... die heb je ook nog met leuke designs.. al is deze hieronder redelijk uniek

65404_1.jpg

Meeste handel is allemaal larie of iets wat je in de verste verte nooit in een duidelijk verschil zal horen of je eigenlijk ooit zal kunnen boeien. Als muzikant wil je een zo schoon en strak mogelijk klinkend signaalpad creeren met alle producten die er daar voor zijn, daarnaast een goede set monitoren met een eerlijk geluid. Eventueel wat acoustische panelen of basstraps voor de refelecties, dus geen discs / bierviltjes voor $999 of andere stomme geluidsprocessoren die alleen maar delay/latency in je signaal brengen. Alles wat je na een goede mastering toevoegt aan je audio systeem is alleen maar kleuring naar persoonlijke smaak. Dat hele audiofiele gedoe is geldklopperij en tja mensen verspillen er ook graag geld aan in de illusie dan een perfekt klinkend geluidssysteem te hebben. Maar wees eens eerlijk hoor je dan echt relevant verschil met zon peperduur audiofiel hifi produkt of had je het geld niet beter in een goed PA systeem kunnen investeren? Ik heb een keer iemand over de vloer gehad voor een prachtsynth uit de jaren 80 die in uitmuntende staat verkeerde. Het bleek een audiofiel te zijn en hij vond de synth te veel ruisen.. nog nooit van een noise gate gehoord natuurlijk. Wat wil je dan met een 20 jaar oude synth.. die koop je niet om een beetje ruisarm te gaan zitten orgelen op je hi-end hifi system :stupid

Hee, deze had ik nog nooit eerder gezien... amazing, Mike!

De positieve werking van edelstenen wordt in de alternatieve geneeskunst op ruime schaal toegepast.
Ook is wetenschappelijk bewezen, dat bepaalde edelstenen in staat zijn energie uit hun omgeving te absorberen.
Toermalijn bijvoorbeeld is piëzo-elektrisch, wat betekent dat als er een elektrisch potentiaal op de edelsteen wordt uitgevoerd, de kristallen vibreren, waardoor de elektrische energie geabsorbeerd wordt.

Dat edelstenen een gunstige invloed kunnen hebben op ons welzijn, is moeilijk aan te tonen, maar dat edelstenen het geluid van uw audio-installatie verbeteren, hebben wij tijdens het ontwikkelen van ons product prima kunnen horen!

Aan het einde van elke audio-installatie staan de speakers.
Alle aanwezige elektrosmog, afkomstig van gsm, draadloze telefoon, magnetron, wifi, spaarlampen en andere elektrische apparaten, kan onbelemmerd via de onbeschermde luidsprekerkabels, de speakers bereiken.
De storingen mengen zich met het audiosignaal en de zuiverheid van de weergave is niet optimaal.

Bij het ontwikkelen van de Akiko Audio GEM1 stond het bereiken van een optimaal resultaat voorop.
Daarom wordt uitsluitend gebruik gemaakt van 7 op het gehoor geselecteerde edelsteensoorten.
Door de bijzondere bouwwijze, wordt de luidsprekerkabel zowel van de onder- als van de bovenzijde gefilterd. De GEM1 Gold is bovendien voorzien van 22 karaats goud, dat zorgt voor iets meer warmte in het middengebied.

De beste plaatsing is zo dicht mogelijk bij de luidsprekers.
Per speakerkabel is één Akiko Audio GEM1 voldoende, vanwege de krachtige werking.
Een derde filter, op de speakerkabels aan de achterzijde van uw versterker, zorgt nogmaals voor een verbetering!

Welke verbeteringen kunt U verwachten ?
Volume lijkt iets toe te nemen, door het wegvallen van hoogfrequent storingen wordt de muziek beter waargenomen.
Stemmen krijgen een grotere emotionele lading en het gehele geluidsbeeld wordt als aangenamer ervaren.

4dfa3d93fe9e3177d67ede71c629a6e7.JPG

0aae80b43e3ef7129a4031af182400cd.JPG

http://www.akikoaudio.com/

EEEeeeeeeuuuuuuuuuuujjjjjjaaaaAAAAAAAAAAahooooooooooooooowwwrrrrrrrrrr!! Tuurlijk supersonisch effect kopekope nu..
Leg dan meteen massief goud aan van je amp naar je speakers ofwel soldeer je speakers op de printplaat van je eindversterker, exact, dat is precies dezelfde onzin.......
Maar even to the point here, als je mobiele telefoon stoort op je hifi system dan moet je jezelf toch eerst een serieus gaan afvragen wat voor sh--t system je dan al niet hebt staan. Als je amp of actieve speaker system geen goede afscherming heeft dan helpen een paar ontstoor ferriet kraaltjes ook niet meer natuurlijk.

Laatst gewijzigd:
Hee, deze had ik nog nooit eerder gezien... amazing, Mike!

onroerend mooi hoor.
heb inmiddels de stroomleidingen in huis vervangen door 22k goud-omwonden, in 1 richting zacht manueel geplet hoogwaardig koperdraad. de stoppenkast is van marmer uit naxos met een binnen bekleding van halfedelsteen. ook de stopcontacten zijn vervangen, dank voor de link hierboven. dit gecombineerd met een aangeschafte klasse a+++ netfilter zou mij schone stroom moeten opleveren.
inderdaad branden de titaniumgloeilampen inmiddels warmer en helderder in de verder lege kamer
ik heb helaas verder nu even geen geld meer voor verdere audio apparatuur, maar zal tzt foto's posten als alles af is. 8o

Hier kwamen ook de tranen naar buiten van het lachen:
http://www.hificritic.com/forum/default.aspx?g=posts&t=731
http://rockgrotto.proboards.com/index.cgi?board=talk&action=display&thread=6068&page=1

Hun conclussie: Flac rips klinken beter met een speciale voeding op je pc. En zelfs als blijkt dat de data exact hetzelfde is (via checksum), met of zonder die voeding.
Ff voor de duidelijkheid: Je haalt van het internet een geluids file. De claim is dat die file anders klinkt als je verschillende voedingen voor je pc gebruikt.

8o)

Het is wel triest dat, ik zou het bijna oplichters willen noemen, er zulke lieden zijn die mensen wijs maken dat je je pc voeding moet gaan vervangen voor beter geluid. Tenzij je voeding echt brak aan het overlijden is ok maar pc voedingen zijn juist heel al heel goed gestabiliseerd en afgevlakt, veel beter dan de meeste traditionele voedingen in synths en hifi apparatuur. Technologisch lopen pc voeding voorop en de meeste worden ook binnen 3 jaar weer vervangen. Het geluid van je pc wordt gemaakt of gebroken door de kwaliteit van je geluidskaart.

Laatst gewijzigd:
Het is wel triest dat, ik zou het bijna oplichters willen noemen, er zulke lieden zijn die mensen wijs maken dat je je pc voeding moet gaan vervangen voor beter geluid. Tenzij je voeding echt brak aan het overlijden is ok maar pc voedingen zijn juist heel al heel goed gestabiliseerd en afgevlakt, veel beter dan de meeste traditionele voedingen in synths en hifi apparatuur. Technologisch lopen pc voeding voorop en de meeste worden ook binnen 3 jaar weer vervangen. Het geluid van je pc wordt gemaakt of gebroken door de kwaliteit van je geluidskaart.

en de drivers van je videokaart in sommige gevallen :bekdicht:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back