Efteling meeting 07-08-2003

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik sta ook niet in die lijst terwijl ik ook een mail heb gestuurd. Maar dat maakt toch niet zoveel uit. Ik zorg gewoon dat ik er om de afgesproken tijd ben. Tis alleen een beetje vervelend voor de telling, want die zal nu wel niet echt correct zijn :stupid

Zeg eh, kinders. Gedragen jullie je wel een beetje want voordat je het weet mag je er niet in omdat je een irritant ettertje bent. 8o)

Ga je een keer naar de Efteling, komt zeker het kind weer in je naar boven. :P

Kzou ook best meewillen, alleen ik heb abbonnement van efteling dus qua korting hebben jullie nix aan me, maar kweet wel alles te vinden ;)

Ook kun je misschien beter op zaterdag gaan om 2 redenen:
- Er kunnen meer mensen dus meer korting
- Efteling is op zaterdag tot 00:00 's nachts open ! met bandjes en live optredens e.d. :)
(doordeweeks 'maar' tot 21:00 en minder optredens en shows e.d.)

mocht dit eerder al genoemd zijn excuus :P thema's volgen hieronder.

prijs is overigens iets hoger (24 euro) maar je hebt wel meer.

De thema's zijn:
Saturday Night Fever (19 / 7 ), It´s Country Time (26 / 7 ), Musical on Stage (2 / 8 ), Jong Talent (9 / 8 ), Hot Caribbean Night (16 / 8 ), Nationaal Songfestival (23 / 8 ) en het Hollands Brabants Levenslied (30 / 8 )

Aantal artiesten:
Re-play, Gibson Brothers, Grant & Forsyth, Tony Neef, Linda Wagenmakers, Vera Mann, Joke de Kruijf, Thomas Berger, Trafassi, Jody Bernal, Edsilia Rombley, Esther Hart, Marianne Weber, Koos Alberts en Vader Abraham zullen onder andere hun opwachting maken (onder voorbehoud). Verder zal het Belgische poptrio K3 op zaterdag 2 augustus om 15.00 uur in de Efteling optreden. Bovendien wordt de zomeravond Jong Talent op zaterdag 9 augustus vereerd door live-optredens van Do van de hitsingle ´Heaven´ en Idols-sterren Jamai en David. Alle attracties zullen tijdens de zomeravonden sfeervol verlicht zijn en vormen zo een feeëriek decor voor alle muzikale sterren.

Origineel geplaatst door cyble
Kzou ook best meewillen, alleen ik heb abbonnement van efteling dus qua korting hebben jullie nix aan me, maar kweet wel alles te vinden ;)

Ook kun je misschien beter op zaterdag gaan om 2 redenen:
- Er kunnen meer mensen dus meer korting
- Efteling is op zaterdag tot 00:00 's nachts open ! met bandjes en live optredens e.d. :)
(doordeweeks 'maar' tot 21:00 en minder optredens en shows e.d.)

mocht dit eerder al genoemd zijn excuus :P thema's volgen hieronder.

prijs is overigens iets hoger (24 euro) maar je hebt wel meer.

De thema's zijn:
Saturday Night Fever (19 / 7 ), It´s Country Time (26 / 7 ), Musical on Stage (2 / 8 ), Jong Talent (9 / 8 ), Hot Caribbean Night (16 / 8 ), Nationaal Songfestival (23 / 8 ) en het Hollands Brabants Levenslied (30 / 8 )

Aantal artiesten:
Re-play, Gibson Brothers, Grant & Forsyth, Tony Neef, Linda Wagenmakers, Vera Mann, Joke de Kruijf, Thomas Berger, Trafassi, Jody Bernal, Edsilia Rombley, Esther Hart, Marianne Weber, Koos Alberts en Vader Abraham zullen onder andere hun opwachting maken (onder voorbehoud). Verder zal het Belgische poptrio K3 op zaterdag 2 augustus om 15.00 uur in de Efteling optreden. Bovendien wordt de zomeravond Jong Talent op zaterdag 9 augustus vereerd door live-optredens van Do van de hitsingle ´Heaven´ en Idols-sterren Jamai en David. Alle attracties zullen tijdens de zomeravonden sfeervol verlicht zijn en vormen zo een feeëriek decor voor alle muzikale sterren.

ja dikke piemel, niks 7 aug! we gaan zaterdag 2 aug want K3 komt dan optreden!:)

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door foxenberg
Ik sta ook niet in die lijst terwijl ik ook een mail heb gestuurd. Maar dat maakt toch niet zoveel uit. Ik zorg gewoon dat ik er om de afgesproken tijd ben. Tis alleen een beetje vervelend voor de telling, want die zal nu wel niet echt correct zijn :stupid

ben ik idd vergeten, sorry

Kunnen wel niet allemaal een synth meenemen en een rol Mentos? Gratis entree!

Dan schoppen we zo'n artiest aan de kant en draaien zelf even een Acid setje af. :duivels:

Of PjotrG doet even een bruiloftenmedley. :)

Origineel geplaatst door fuse
Kunnen wel niet allemaal een synth meenemen en een rol Mentos? Gratis entree!

Dan schoppen we zo'n artiest aan de kant en draaien zelf even een Acid setje af. :duivels:

Of PjotrG doet even een bruiloftenmedley. :)

kijk dat zijn de betere plannen

En ik zal dan ook NIET mijn freddy mercury act opvoeren!

...fuck, wat zeg ik nu weer?!...

Origineel geplaatst door C738
En ik zal dan ook mijn freddy mercury act opvoeren!

...fuck, wat zeg ik nu weer?!...

te laaaaaat

daar ga je je wel aan houden!!!!!

Gaan jullie niet met zo een groepsbus dan? En dan bij het weggaan de ouders uitzwaaien, en bij terugkomst verstoppen onder de stoelen...
Rustig aan met de suikerspinnen anders worden jullie nog misselijk bij de terugreis.

sorry, kon het niet laten... :D

Arv

afmelding....

afmelding....

Origineel geplaatst door bambamstudio
NOISE FX - armand gaat ook mee!

okee dan, op naar de 20!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Helaas.... door overmacht moet ik mij GVD weer afmelden voor donderdag de 7de. :(

Heb het geprobeerd, maar kan er helaas niets aan veranderen....

Re: afmelding....

Re: afmelding....

Origineel geplaatst door shortwave
Helaas.... door overmacht moet ik mij GVD weer afmelden voor donderdag de 7de. :(

Heb het geprobeerd, maar kan er helaas niets aan veranderen....

VERRAAAAAAAAD!!!!!

;) geintjuh!

Jammer dat je niet mee kan Shortwave.

-C-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back