Efteling meeting 07-08-2003

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik neem de trein naar tilburg en van daar uit de trein naar roosendaal.

ff een goede vraag >

HOE LAAT SPREKEN WE AF VOOR DE POORT?

dat we allemaal beetje daar optijd zijn en zelfde tijdstip is ook wel handig ;) kan zo dus ff berekenen welke trein ik moet hebben en welke bus er op aansluit (er rijden vanuit zowel tilburg als den bosch bussen naar de efteling)

wat we bijvoorbeeld al kunnen doen is de mensen die met de NS gaan en dus naar tilburg komen met de trein om daar alvast aftespreken en dat we dan gezamenlijk met de busnaar de efteling gaan...

Dat is inderdaad een goed plan, aangezien ik iets van 3 uur moet :yamaha: reizen.

-C-

Origineel geplaatst door C738
*HOEBA HOEBA HOP HOP HOP*

Dussehm....

Wie gaat met me mee door de tunnel of love?

-C-

Robin... dat hoef je toch niet te vragen. Vanzelfsprekend ga ik met je mee ;)

:peukie:

P.S. ik doe nog steeds mijn best te kunnen komen, maar vooralsnog ziet het er niet goed uit.

*pakt spijkert een paar planken en een hamer en bevestigt zichzelf aan de eftelingpoort*

"Hey C, wat doe je daar?" -"Oh ik hang wat rond."

10.00 kaatsheuvel, ik ben er, waarschijnlijk om 9:30 al om enige problemen met files voor de efteling in te calculeren.

-C-

kom allemaal dan even lang in het zalencentrum naast de fata morgana........daar is nu tot eind augustus een lego evenement en ik moet daar namens HP foto's maken van kinderen en allerlei producten demonstreren in mijn vakantie......zo probeer ik ook mijn studio wat meer uit te breiden. Heb net op de planning gekeken en 7 augustus moet ik werken :) wie weet zie ik jullie nog even langskomen. Oh......en voor mensen met een digitale camera kunnen we wel wat gekke foto's uitprinten 8)

Origineel geplaatst door foxenberg
C, Messias-syndroom? 8o)

WAT NOU SYNDROOM???

Ik ben de UITVERKORENE!

-C-

(jep, en zodoende bleef ik 's avonds achter in de efteling als nieuwe attractie)

Origineel geplaatst door redje
kom allemaal dan even lang in het zalencentrum naast de fata morgana........daar is nu tot eind augustus een lego evenement en ik moet daar namens HP foto's maken van kinderen en allerlei producten demonstreren in mijn vakantie......zo probeer ik ook mijn studio wat meer uit te breiden. Heb net op de planning gekeken en 7 augustus moet ik werken :) wie weet zie ik jullie nog even langskomen. Oh......en voor mensen met een digitale camera kunnen we wel wat gekke foto's uitprinten 8)

hehehe dat gaan we zeker doen!!

:D

Attachments

• befteling.gif
    befteling.gif
    21,3 KB · Bekeken: 111
Origineel geplaatst door bambamstudio
Misschien wel makkelijk:

Als iemand wat later is dat hij ff naar mij belt op de dag van het eftelingbezoek :)
Das misschien wet makkelijker zoeken, of we blijven gewoon ff wachten....

0653-818972

staat genoteerd :)

helaas moet ik meedelen dat ik wel meega, ik ben onlangs ontslagen en begin pas aan mijn nieuwe baan dus heb alle tijd

maaaaaaaar zij er nog mensen die mij een stickx een lift willen geven vanuit utrecht

Nou vooruit dan doe ik ook eens gek en ik ga ook :D
10 uur is voor mij oke EN ik heb een abonnement ! (hehe + Gratis parkeren ;))
Maar WAAR spreken we af ?? bij de ingang,bij DE Bank of....doen we allemaal een wit shirtje aan?
Wacht !!! Ik weet al wat als we nu allemaal een MIDI kabel om ons nek doen :D (ziet er leip uit maar is wel herkenbaar!)
(Audiojack mag ook :D)

Wat bedoel je nu kevin? Dat we jou niet herkennen?
Dude wat ben jij naiief zeg :p

Ik zal zo bij de ingang staan:

CommanderRobin.jpg

-C-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back