Efteling meeting 07-08-2003

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Na maar voor de zekerheid toch maar een plaatje...
Heb ff geprobeerd om dus mijn ochtendhumeurmasker ff te ''emuleren'' denk zelf dat het vrij goed is gelukt :D

Attachments

• very pissed.jpg
    very pissed.jpg
    10,9 KB · Bekeken: 120
Was dat MIDI kabeltje dan zo'n slecht idee dan ? :D
Ik zal voor deze gelegenheid mijn Native Instruments Shirtje aantrekken ;)

Origineel geplaatst door C738
Hey kevin, anders verkleed jij je als mij, en ik als jou.

:D

Tja maar dan moet ik die paar borsthaartjes die ik heb afscheren en op mijn knar plakken :frons:
Nee nee C738 ik ga niet mijn trots opofferen :duivels:

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Sinds m'n laatste 'opmerking' op 15 mei had ik deze thread niet meer bezocht TOT NU TOE.. Enne, ik moet zeggen da'k nu eigenlijk wel zin heb om mee te gaan!
:( Alleen jammer dat 't op 'n doordeweekse dag is en dat m'n chef, e.v.a. op vakantie zijn en ik dus ECHT geen vrij kan krijgen.......

Have Fun daar!! Enne, hou 't een BEETJE heel; ik moet er dit jaar nog een keer heen..

nah dan kom ik zo :D als een echte slipperman

slip26.jpg

nee mensen zoek maar naar g00k met een bril op rugtasje, 17 jaar en denk oordoppies in.

nog kleine hint: wie slim is neemt wat gear mee en maakt er in de efteling foto's van voor gear op rare plek gespot ;) thread

ok iedereen voor wie niet weet hoe slipperman in het echt eruit ziet hier een fototje
022.jpg

Met hoeveel mensen gaan we nu eigenlijk ?? Is de lijst up-to-date ?
Want ik sta niet op de lijst (hoeft ook niet om te bestellen heb een abonnement dus..)
Maar BamBam kun je ff een lijstje plaatsen wie er nu allemaal ECHT meegaan (inclusief mensen met Abonnement)

Nou als iedereen dan zo vriendelijk wil zijn om ff DEFINITIEF te zeggen of ie mee gaat of niet dan weten we waaraan en waaraf is misschien wel zo makkelijk....:D

[off-topic/on-topic]

Ben vorig jaar met de zomeravonden naar de Efteling geweest en toen was de Trollenkoning met zijn eerste ''Live Act''
bezig nu heb ik dat opgenomen (let wel veel vervorming en lo-quality maar ja was zijn eerste keer dus....)
Hier heb je het fragment

Origineel geplaatst door Kevin

[off-topic/on-topic]

Ben vorig jaar met de zomeravonden naar de Efteling geweest en toen was de Trollenkoning met zijn eerste ''Live Act''
bezig nu heb ik dat opgenomen (let wel veel vervorming en lo-quality maar ja was zijn eerste keer dus....)
Hier heb je het fragment

wahahaha vet :D

[als ik het niet vergeet]
zal ik proberen mijn minidisc recordertje mee te nemen.

-C-

Origineel geplaatst door Christov
heheh de 7e werk ik in de efteling als vakantie werk hehe

:D Wij zijn dan vrij :D :kont: :dubbel:

Mooi, 10 uur bij de ingang. BamBam herken ik wel dus dat komt wel goed.

Ik kom vanuit regio Rotterdam (hellevoetsluis), als ik iemand mee kan nemen hoor ik het wel hè, heb er wel zin in!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back