Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Groove is lekker, ik zou er op danse.
De mix klinkt heel erg wijd, in combinatie met lo-fi en hier en daar iets teveel eq? net niet lekker als productie. Monitor je op eerlijke monitoren? het lijkt dat je op smiley-s hebt gemixed, met toch nog veel (sub)laag.
klinkt wel freaky maar ook warrig ergens... dat knip en plak werk heeft wel wat iig...

Nooit de apparatuur de schuld geven.
Je bent er zelf bij.
Mixen is niet makkelijk. Ik kan het ook niet goed. Althans zeker niet op enig niveau.
De KRK's zijn best goed speakers. Je moet je speakers ook kennen.
Dat is dus veel mixen en dan je mix gewoon op veel andere setjes luisteren (thuis, auto, mp3 spelers enzovoort)
Dan ga je merken wat jou monitoren teveel uitzichzelf benadrukken en/of onderdrukken.
Daar kun je dan in het vervolg steeds meer rekening mee gaan houden.
Mixen leer je (helaas) niet uit een boekje of door een enkele cursus. Mixen is een vak. En daar is jarenlange ervaring voor nodig voor je het gaat beheersen en dan nog zal de 1 niet zover komen als de ander (talent).
Volgens mij ben je nog jong en kun je je dus gaan ontwikkelen daarin. Je hebt alle tijd nog. Dan ben je straks over een jaar of 3/4/5/.......n een goede mixer geworden als je hierin gaat investeren.
Succes!
Paul