i want your sax

boombipbass

Het lid
in de ban
het arrangement is nog niet helemaal goed maar ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden!

electric when we touch...
tamed frequencies.....

:geslaagd:

Attachments

• larry de kat! - i want your sax.mp3
    8,4 MB · Bekeken: 71
Tja... niet mijn smaak, maar ik vind 't wel wat hebben voor bij een modeshow ofzo :)

Overigens is het een beetje zachte opname met veel bas en weinig hoog.

Funky stuff!! Goed bij elkaar geknipt idd..

De beat / hi-hat klinkt een beetje lo-fi.. mis het hoog in de mix een beetje..

Groove is lekker, ik zou er op danse.

De mix klinkt heel erg wijd, in combinatie met lo-fi en hier en daar iets teveel eq? net niet lekker als productie. Monitor je op eerlijke monitoren? het lijkt dat je op smiley-s hebt gemixed, met toch nog veel (sub)laag.

thanks voor de adviezen!!!! much appreciated!

het zijn krks, maar ik snap echt de ballen van mixen helaas....
ik kan altijd wel gericht antwoorden vinden op mixin shit maar zou eigenlijk liever
n soort beginners algemeen handleidinkje ofzo willen

Nooit de apparatuur de schuld geven.
Je bent er zelf bij.
Mixen is niet makkelijk. Ik kan het ook niet goed. Althans zeker niet op enig niveau.
De KRK's zijn best goed speakers. Je moet je speakers ook kennen.
Dat is dus veel mixen en dan je mix gewoon op veel andere setjes luisteren (thuis, auto, mp3 spelers enzovoort)
Dan ga je merken wat jou monitoren teveel uitzichzelf benadrukken en/of onderdrukken.
Daar kun je dan in het vervolg steeds meer rekening mee gaan houden.

Mixen leer je (helaas) niet uit een boekje of door een enkele cursus. Mixen is een vak. En daar is jarenlange ervaring voor nodig voor je het gaat beheersen en dan nog zal de 1 niet zover komen als de ander (talent).

Volgens mij ben je nog jong en kun je je dus gaan ontwikkelen daarin. Je hebt alle tijd nog. Dan ben je straks over een jaar of 3/4/5/.......n een goede mixer geworden als je hierin gaat investeren.

Succes!

Paul

Groove is lekker, ik zou er op danse.

De mix klinkt heel erg wijd, in combinatie met lo-fi en hier en daar iets teveel eq? net niet lekker als productie. Monitor je op eerlijke monitoren? het lijkt dat je op smiley-s hebt gemixed, met toch nog veel (sub)laag.

wat bedoel je precies met wijd?

klinkt wel freaky maar ook warrig ergens... dat knip en plak werk heeft wel wat iig...

misschien dan toch maar in de kutthread? :P

Attachments

• assjigglaz - lederhousen.mp3
    1,9 MB · Bekeken: 67
Nooit de apparatuur de schuld geven.
Je bent er zelf bij.
Mixen is niet makkelijk. Ik kan het ook niet goed. Althans zeker niet op enig niveau.
De KRK's zijn best goed speakers. Je moet je speakers ook kennen.
Dat is dus veel mixen en dan je mix gewoon op veel andere setjes luisteren (thuis, auto, mp3 spelers enzovoort)
Dan ga je merken wat jou monitoren teveel uitzichzelf benadrukken en/of onderdrukken.
Daar kun je dan in het vervolg steeds meer rekening mee gaan houden.

Mixen leer je (helaas) niet uit een boekje of door een enkele cursus. Mixen is een vak. En daar is jarenlange ervaring voor nodig voor je het gaat beheersen en dan nog zal de 1 niet zover komen als de ander (talent).

Volgens mij ben je nog jong en kun je je dus gaan ontwikkelen daarin. Je hebt alle tijd nog. Dan ben je straks over een jaar of 3/4/5/.......n een goede mixer geworden als je hierin gaat investeren.

Succes!

Paul

ja ben 24 en geef zeker mn apparatuur niet de schuld.. en wat betreft de handleiding.. er moet toch iets van een stappenplan zijn om mijn hihats minder lofi te laten klinken?

ik check t veel bij anderen ook maar heb ook vaak t idee dat t zo subjectief is...

Back