(Kontakt 4) Panning probleem

sytam

Stamgast
Beste mensen,

Elke keer wanneer ik (opnieuw) mijn song laad gaat de panning-parameter van 1 instrument naar links 98 terwijl ik deze naar links 13 wil hebben. De rest blijft wel zo staan zoals ik heb opgeslagen. Wanneer ik de parameter van 98 naar 13 verschuif blijft deze staan zolang ik mijn song niet sluit.

Ik heb niets geautomate oid (ik heb niet eens de read aanstaan).

Wat ik al heb geprobeerd is:
- instrument opnieuw inladen (en andere verwijderd);
- instrument op andere midi channel gezet;
- kontakt verwijderd uit song - weer toegevoegd - en batch weer ingeladen;
- instrument 2x ingeladen en allebei ander midi channel gegeven (toen veranderde deze parameter van instrument. deze ging naar bovenliggende instrument in kontakt:S)

Hoe kan ik dit verhelpen...

Screenshot ter verduidelijking:

Attachments

• sf.jpg
    sf.jpg
    76,7 KB · Bekeken: 119
met songdata bedoel je de data van de (midi)track, niet die van VST-track? De midi-track staat op "C". Die van de VST-track kan ik niet vinden...(hier zit waarschijnlijk het probleem)

Zit toch toevallig ook niet in je patch? Heb je je patch/preset ook al eens opgeslagen met de panning in het midden in kontakt zelf?
Heb dit ook eens voorgehad, weet eigenlijk niet meer hoe of wat maar da panning stond ook links terwijl die van te voren zeker wel met panning in het midden stond. Ik geloof dat het verdwenen was na het saven maar zeker ben ik er niet van.

@senthrax: tried it, didn't work ;)

@audiocollage: :P. vanavond ga ik mijn speurtocht hervatten...

Back