novation ks rack

Foetus

Ouwe rot
ik heb nu een novation a-station en een nord-lead. Als ik daar een ks rack aan zou toevoegen, zal ik sounds kunnen voortbrengen die ik met de andere twee niet kan??

ik krijg namelijk dit er niet uit:

of zal een ks dit ook niet kunnen?

Een KS (rack) is geloof ik erg nauw verwant met de A en k-station, en heeft dus(vrijwel identieke synth engine en geluid. Je kunt dan mijns inziens beter investeren in een synth met een ander karakter. Maar, met een A-station en Nord lead heb je al heel wat synth geweld in huis hoor! Ik denk dat je het meer moet zoeken in processing - distortion, bit reduction, ring modulation etc. of misschien nog een filter.

Ikzelf maak niet van deze ruwe geluiden, dus de echte tips laat ik over aan de experts hier op het forum :)

Overigens hoor ik niet echt heel bijzondere / moeilijke geluiden in het voorbeeld. Kun je wellicht iets meer toelichten wat niet lukt? Zijn er specifieke geluiden, of is het meer de plaat als geheel?

nou die synth die "winderig" klinkt lukt me wel ongeveer maar die dat erbij komt niet, hij klinkt veel rauwer dan wat ik krijg en wat mij zeker niet lukt is die drive die erin zit

Back