Korg MS50 op MP bieden vanaf 500

ja pcies, maar daarom stond 'oude meneer' ook tussen dinkies nutuulk ;)

het gaat er ook niet om of ik het verhaal wel of niet geloof maar stel DAT het toch echt zou zijn dan is het woord 'misbruik' nog steeds een zwaar woord...

Ja vind ik ook, had ik ook zo begrepen hoor.

Afspraken moet je nakomen lijkt me...

Waar staat dat? Afspraken zijn gemaakt om niet na te komen lijkt me (daar hebben we wetten voor), mensen zijn op deze wereld om grenzen op te zoeken en te overschrijden :duivels:

Wetten en regels worden opgelegd, daar heb je totaal geen eigen inbreng. Dus ik vindt zelf dat het eerlijker is om die te overschrijden, als je eigen gemaakte afspraken.:duivels:666-bericht:duivels:

:duivels:666-bericht:duivels:
Tony, het Blair Witch Project, vind het ook erg goed:

blair11a.jpg

Wetten en regels worden opgelegd, daar heb je totaal geen eigen inbreng.
Dat is niet helemaal juist, nederland is nog een democratisch land en je hebt op wet en regelgeving wel enige, zij het indirecte, invloed.

en je kan je mond opendoen , waarbij je probeert iets anders uit te brengen dan alleen wat je niet fijn / niet goed vind.
natuurlijk zijn er vele meningen en wensen, dus is de invloed inderdaad begrensd.
zonder in discussie te vervallen , is het natuurlijk altijd goed om kritisch naar de democratische processen te blijven kijken.

je hebt op wet en regelgeving wel enige, zij het indirecte, invloed.
en als het volk geen doorgang wil verlenen aan bepaalde wetjes dan word er ff een probleem veroorzaakt zodat het volk ineens wel, zei het via een andere niet herkenbare ingang, vraagt om diezelfde wet want oh jee men is bang en er moet wel snel iets aan gedaan worden nutuulk :P

Laatst gewijzigd:
He Sixtrack je kan ook gewoon zeggen dat je het er niet mee eens bent hoor, met dat misbruik verhaalt, je hebt je punt nu wel duidelijk gemaakt.

Naja, je doet je nick iig eer aan

Back