digitale distortion, of distortion plugins,,, laat me niet lachen.
Wat is er in godsnaam mis met een digitale distortion???

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
digitale distortion, of distortion plugins,,, laat me niet lachen.

Wat is er in godsnaam mis met een digitale distortion???![]()

Het laag blijft niet staan als een huis![]()
Het laag blijft niet staan als een huis![]()
Qua analoge distortion voor kicks is een leuke mixer nou eenmaal heer en meester, imo.
maar o zo beperkt.

stilstand = 
ga jij dan ook liever schroeven met een zwitsers zakmes ipv een schroevendraaier ?

Of gebruik in godsnaam een keer wat anders als die uitgemolken slappe was 909 kick.
909 blijft gewoon de mooiste basiskick ooit. Tot op vandaag wordt hij nog heel veel gebruikt. Helemaal in het genre die ik beluister; hardstyle. Een standaard 909 bassdrum is gewoon super krachtig. Deze laat zich makkelijk oversturen zonder meteen alle power te verliezen.
Jij mag iets anders gebruiken voor je kicks, ik doe dat iig niet.
sorry dat ik het zeg maar hardstyle is sinds dat het begonnen is niet veel meer veranderd..
. Het is simpel, kortzichtig, etc. Maar op juist die andere 10 % richt ik mij. 
Haha, 90 % van wat er uitkomt is ook echt troep. Het is simpel, kortzichtig, etc. Maar op juist die andere 10 % richt ik mij.
YouTube - The Pitcher - Smack (feat. MC Renegade) (dikke 909 kicks)![]()
sorry.. maar ik hoor hier toch echt de standaard hardstyle sound in. Junotje, 909 kick, offbeat basje en wat hiphop shouts er doorheen en klaar.
Dat geldt overigens niet alleen voor hardstyle maar ook voor mainstream hardcore, hardtechno etc etc.. allemaal dezelfde truukjes die keer op keer herhaald worden, geen verrassing meer, helemaal niks.. onsje eenheidsworst.
Als het je puur om het distorten gaat en je verder geen mixer nodig hebt neem dan een eq of dj mixertje, veel breder inzetbaar dan alleen de gain van een mackie.

Als je alleen maar de gain nodig heb heb je geen mackie nodig nee, daarom gebruik je juist de EQ erbij die op de mackie zit, dat weet je best![]()
Heb speciaal m'n <-- zijschrift aangepast voor je .
En voor de rest van je betoog, je heet toch geen s. hoff met z'n twitter
Of gaan alle TTM mannen iedereen zoveel mogelijk proberen op te roepen tot een "revolutie" ?
Ik ben helemaal voor hoor, dat even terzijde. Ben blij dat er openlijk over gesproken wordt maar dat moet niet op deze manier zijn (mainstream is kut omdat het te digitaal hetzelfde is, analoog oversturen is kut omdat het al teveel gedaan is, etc etc.).
Maar laat iedereen in stilte het voor zichzelf uitzoeken dat iemand het anders wil, niet dat men wordt opgeroepen het te doen. Straks wordt dat de hype, "kom laten we het anders doen, dan horen we er weer bij, dan zijn we stoer".
De mooiste resultaten komen van de mensen die uit zichzelf, uit eigen motivatie of experimentatie, nieuwe dingen gaan maken. Zo is promo ook met de files gekomen lijkt mij. Dat was begin jaren 90 de reden voor mij om muziek te gaan maken, omdat ik vond dat er teveel crap uitkwam en ik vond dat ik het beter kon.
Nu gaat iedereen proberen dubstep in zijn tracks te pleuren, lfo filter basslead distortions. Tja ......
Loat goan![]()