=XTRECIST=
Signal Overload
Agreed qua experimenteren!! Je creativiteit mag absoluut niet afhangen van "wat het publiek er zal van vinden".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Waar ik met de gaindistortion op probeer aan te sturen is dat dat weer hetzelfde truukje is en dat als eurynm3 dus net als iedereen ook een mackie mixertje met eq koopt dat hij dus een exacte kloon is van de rest die dat doet.
Nogmaals.. koop gewoon een oud rot dj mixertje (of meerdere) samen met een EQ's (of meerdere) voor het geld wat je ook aan een mackie kunt uitgeven. Tuurlijk klinkt het heel leuk zo'n mackie, dat weet ik inderdaad ook wel.. maar is het niet veel leuker om ECHT te experimenteren ipv platgelopen paden te bewandelen? ga eens een keer tussen de bosjes doorlopen, ga linksaf ipv rechtsaf en kijk ook eens aan de andere kant van het meertje wat je dan tegenkomt. Het zal even zwemmen worden en natuurlijk is dat niet altijd even makkelijk maar het is het wel waard en maakt muziek maken en je leven zoveel leuker....
en nu mogen jullie weer verder stoeien en weer DIKKE muziek gaan maken zonder gaindistortion.![]()
die erachter zit.
sorry)
. tijdje terug ook met gare mixertjes gewerkt en dan idd de output van het rechter kanaal in de input van het linker kanaal doen, krijg je ook een bak herrie en vaak ook leuke feedbacks 
waar zit eigenlijk in een analoge tafel de oversturing... voor of na het eq gedeelte?
.
Het gaat dan niet om de tools, maar om de pipodie erachter zit.

off-topic 1: heb jij je zoon echt kick genoemd?
off-topic 2: ...mamaloe.. ik zat laatst te denken.. is het nou echt zo dat het synthforum alleen maar mannelijke leden heeft!? ik heb toch best vaak dat juist de dames erg geinteresseerd zijn in de spulletjes op t podium... maar das vast fake![]()

off-topic 1: heb jij je zoon echt kick genoemd?
Respect!1 antwoord: ja![]()