Analoge gain distortion (909 kick)

Sorry, ik zei plugin maar bedoelde een analoge fx. Enkele posts terug heb ik de WMD acoustic trauma gepost :).

Wat een takkieherrie zeg die Acoustic Trauma! Vind persoonlijk een overstuurde Mackie nog steeds beter klinken.
De Trauma heeft uiteraard wel véééél meer mogelijkheden

Vanavond zet ik een demo online. Gister ben ik er al even mee bezig geweest. De sound valt erg tegen. Geen mooie distortie en het laag valt helemaal weg. Hij is ook gemaakt voor een gitaar, niet voor kicks. Misschien zet ik hem binnekort in de verkoop en ga ik toch voor een tafel.

2 bad! Probeer eens een BOSS ROD-10. Daar zit een EQ op waar je wel laag bij kan draaien.

Vanavond zet ik een demo online. Gister ben ik er al even mee bezig geweest. De sound valt erg tegen. Geen mooie distortie en het laag valt helemaal weg. Hij is ook gemaakt voor een gitaar, niet voor kicks. Misschien zet ik hem binnekort in de verkoop en ga ik toch voor een tafel.

Ik zou het toch even wat tijd geven. Probeer bijvoorbeeld het ingaande signaal op verschillende volumes uit. Die gitaarpedalen werken nog het best als je er een zacht signaal doorheen gooit en de distortion niet helemaal open draait. Als er te weinig laag inzit kun je bijvoorbeeld het originele signaal (lichter overstuurd) er bij mixen voor het laag.

Overigens is het nooit verkeerd om er een tafel bij te hebben voor distortion. Dat zeg ik niet omdat ik van die van mij af wil, ik heb besloten mijn Mackie te houden.

Dan moet je het signaal er zachter insturen...gitaar distortions zijn gemaakt om op andere impedantie te werken....voor beter resultaat helpt het dan om je signaal er veel zachter in te sturen...

Dan moet je het signaal er zachter insturen...gitaar distortions zijn gemaakt om op andere impedantie te werken....voor beter resultaat helpt het dan om je signaal er veel zachter in te sturen...

Ok, top! Probeer ik dat vanavond ;)

Back