Analoge gain distortion (909 kick)

idd, 1/4" is een 6,3mm jackplug

Oversturen is altijd interessant. Na 8 pagina's ben ik wel benieuwd of je straks eindelijk hebt gevonden wat je zocht ;)

Mono 1/4 Jack kabels.

Goedkoopste wat je kan doen is een multikabel van 8 naar 8, stuk goedkoper dan 8 losse kabels. 8x doorlussen :D

Ik heb m'n videocameraatje binnen, zal kijken of ik vandaag een kick filmpje met de mackie kan maken en onlijn zetten, één keer doorlussen is niet genoeg he 8o)

Edit: ik zie dat je hem al gebesteld hebt. Ach, maar het gaat dus om deze:

Of een setje van 6 als deze: http://www.bax-shop.nl/multikabel-g...k-stereo-male-0.60-meter/product-details.html
Of een mooie 8x8 jack multikabel via 2e hands hier op synthforum, ik verkocht ze een tijd geleden voor € 15 per stuk.

+1 voor dat filmpje, ben erg benieuwt er naar.
-msk

idd, filmpje!! :P

Neem de tijd hoor Niel, maar ben wel benieuwt aant worden.

hehe :D wat een enthousiasme ineens.

Raar dat er niemand is die op al iets op youtube heeft geplaatst trouwens, zal wel met de digitale revolutie te maken hebben.

Ja tijd neem ik nog even, wil eerst de fish eye lens op de camera bevestigen :okdan:
Audio voorbeelden van doorlusacties zijn van mijn kant al genoeg te vinden hier op SF (oa soundcraft 200b)
https://www.synthforum.nl/forums/showpost.php?p=1120240&postcount=77

Ja ik ben erg benieuwt hoe jij dat doet,
Maar ook geduldig.
Ik heb tijdje terug soundcraft spirit folio van me buurman gekregen. Leuk om mee te mixen enzo ( ook leuk voor distortion)
Zou het een heel gek idee zijn er een mackie bij te kopen puur voor distortione?

Hmm ja wil sowieso nog een keer een sherman kopen.
Ga nu ff niks kopen, probeer de gaten in me set up te vinden om zo definitief de juiste synth te kopen.
Misschien daarna een sherman, misschien een beetje overkill,
Sherman en 2 mixers..

Maar ook geduldig.
Ik heb tijdje terug soundcraft spirit folio van me buurman gekregen. Leuk om mee te mixen enzo ( ook leuk voor distortion)
Zou het een heel gek idee zijn er een mackie bij te kopen puur voor distortione?

nee, daar hebben meer hem alleen nog voor.

Maar ook geduldig.

Nee! Ik gebruik de mackie 1642 VLZ ook alleen voor distortie. Gaat echt goed!

Back