Analoge gain distortion (909 kick)

Ik heb er ook eentje gehad en een Fireworx doet niets wat je niet met wat plugins kan.

Jazekers wel: effecten genereren zonder dat de pc gestart hoeft te worden. Of toch effecten kunnen toevoegen als je cpu over z'n nek gaat. Of als mn rsi-klachten effe te veel worden toch nog muziek kunnen maken. Hoe dan ook is het een persoonlijke keus die iedereen voor zichzelf moet maken, al ga ik ervan uit dat jij alleen op het klankmatige gedeelte doelde:)

samples maken met tafeldist, ja dat kan wel. Maar je weet het pas zeker als je zelf eens flink achter een mackie/andere tafel gaat doorlussen. Dat blijft altijd leuk.

Ik zal binnenkort een keer een filmpje maken.

Ben eigenlijk nog wel benieuwd....

Voor tijdens het wachten:

Het fenomeen 'raggeuh met die mixer' wordt hier nog net wat letterlijker genomen...

Die test is uiteraard totaal niet objectief, maar die naam 'Mixbusters' vind ik zeker wel geniaal :D

Ben bezig te renderen met de losse audio erbij, als het lukt drop ik de link.
Zo niet, nog ff wachten :D

Edit .... niet gelukt, iemand een gratis montage prg suggestie waar je .mov mee kan editten ?
Als het ff kan naar hapklare brok voor youtube.

Laatst gewijzigd:
first iedereen Happy Hollidays!

[ontopic]

Zijn er mensen dit jaar een analoge tafel verwachten van kerstman onder zijn kerstboom met kerst?

Helaas niet :P Laatst een SPL Charisma (buizen distortion) gekocht. Overstuurt heeerlijk! Vandaar ook mijn vraag aan Catscan, of hij nog meer buizen distortions kent.

Ik denk 75% van de HC artiesten gebruikt Filterbank 3/Devastor/Predator/nieuwe van papen.
Het wekrt anders dan analoge distortion maar door gebruik van filters op je env etc. Heb je een veel breedere klank palet.
Maar wat voor mij veel uit maakt is analoge compressie op het einde.

Ik denk 75% van de HC artiesten gebruikt Filterbank 3/Devastor/Predator/nieuwe van papen.
Het wekrt anders dan analoge distortion maar door gebruik van filters op je env etc. Heb je een veel breedere klank palet.
Maar wat voor mij veel uit maakt is analoge compressie op het einde.

Analoge compressie doe je niet met de Culture Vulture lijkt mij? En waarom maak het veel uit om dat op het einde te doen?

Zojuist de Culture Vulture besteld bij Thomann :okdan: Zal wel enkele dagen duren voordat hij binnen is..

Uiteraard zal ik z.s.m. een preview posten!

Back