Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
zonde van je geld om een fireworx te kopen
Ik heb er ook eentje gehad en een Fireworx doet niets wat je niet met wat plugins kan.
zonde van je geld om een fireworx te kopen
Ik heb er ook eentje gehad en een Fireworx doet niets wat je niet met wat plugins kan.

samples maken met tafeldist, ja dat kan wel. Maar je weet het pas zeker als je zelf eens flink achter een mackie/andere tafel gaat doorlussen. Dat blijft altijd leuk.
Ik zal binnenkort een keer een filmpje maken.

Edit .... niet gelukt, iemand een gratis montage prg suggestie waar je .mov mee kan editten ?
Als het ff kan naar hapklare brok voor youtube.

first iedereen Happy Hollidays!
[ontopic]
Zijn er mensen dit jaar een analoge tafel verwachten van kerstman onder zijn kerstboom met kerst?
Laatst een SPL Charisma (buizen distortion) gekocht. Overstuurt heeerlijk! Vandaar ook mijn vraag aan Catscan, of hij nog meer buizen distortions kent.Zoiets bijvoorbeeld?: http://www.wondershare.com/video-editor/how-to-edit-mov-videos.html
Lijkt ook gratis te zijn! zowel voor pc als mac.
EDIT: Idd "lijkt" want is blijkbaar shareware, ma je mag wel 30 dagen testen, kan je rustig u filmpje editen![]()

Ik denk 75% van de HC artiesten gebruikt Filterbank 3/Devastor/Predator/nieuwe van papen.
Het wekrt anders dan analoge distortion maar door gebruik van filters op je env etc. Heb je een veel breedere klank palet.
Maar wat voor mij veel uit maakt is analoge compressie op het einde.