Origineel geplaatst door J-Run
oja ziet ie er niet geweldig uit?
![]()
Volgens mij is zijn hele look ook gejat![]()
Shit, waar is dat puke tekentje gebleven !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
oja ziet ie er niet geweldig uit?
![]()
Origineel geplaatst door BasicSystem
Shit, waar is dat puke tekentje gebleven !
Origineel geplaatst door fuse
Sugababes vind ik niet slecht maar dat komt omdat ze zulke ontzettend goede producers achter zich hebben. Wat die zangeressen nou zelf allemaal kunnen kan ik alleen maar raden. (Alleen hun mastering van de CD's klopt geen hout van.)
Maar als ze niet kunnen zingen waarom hebben de dikke platenbazen dan van die lelijke....

(dan maar een fopneus)Origineel geplaatst door bobaphat
:confused: ik vind die sugababes juist hot, vooral die ene, heb je haar kontje niet gezien,, en dat zwarte chickie lust ik ook wel. Maar aggg ik ben vrijgezel en het is lente, ik ben al snel tevreden(waar is een smiley met een boner als je hem nodig hebt(dan maar een fopneus)

Origineel geplaatst door farlukar
![]()
of misschien beter:
![]()
Origineel geplaatst door bobaphat
:confused: ik vind die sugababes juist hot, vooral die ene, heb je haar kontje niet gezien,, en dat zwarte chickie lust ik ook wel. Maar aggg ik ben vrijgezel en het is lente, ik ben al snel tevreden(waar is een smiley met een boner als je hem nodig hebt(dan maar een fopneus)
Origineel geplaatst door djsirjamez
als ik even heel eerlijk mag reageren:
ik vind het telleurstellend dat wanneer iemand gewoon een toffe track maakt dit afgekraakt wordt omdat de gebruikte elementen niet origineel zijn. who cares HOE het tot stand is gekomen, als het eindproduct maar origineel is!
Origineel geplaatst door fuse
Ik zeg het je, het is allemaal de schuld van presets.
![]()
a+ [/B][/QUOTE]Origineel geplaatst door bobaphat
So What--- NAS heeft ook Mozart nagespeelt, Exhibit heeft ook al gedaan. Die sample van Beethoven is gewoon gejat van een nummer die op de Saturday Night Fever lp staat. Hij is een aantal jaar geleden ook al op exact dezelfde wijze geript door A+
Toen ik dat nummer voor het eerst hoorde een paar weken geleden hoorde ik meteen dat het een blanke was. Die stem klinkt een beetje als Pearl Jam.
Nee sorry ik vind het allemaal helemaal niks. Dit nummer is totaal niet origineel,
En die clip is helemaaaaaal whack, zo'n gast met vies lang haar die door New York fietst,,,, neee hij heeft helemaal niet die plaat
Origineel geplaatst door bob303vs909
hmmmmm......de sugababes..........hmmmm.....zucht.....![]()