mijn nieuwe held!

Origineel geplaatst door J-Run
oja ziet ie er niet geweldig uit?

1_lrg.jpg

Volgens mij is zijn hele look ook gejat ;)

Shit, waar is dat puke tekentje gebleven !

Origineel geplaatst door fuse

Sugababes vind ik niet slecht maar dat komt omdat ze zulke ontzettend goede producers achter zich hebben. Wat die zangeressen nou zelf allemaal kunnen kan ik alleen maar raden. (Alleen hun mastering van de CD's klopt geen hout van.)

Dat vind ik nou ook. Sugababes zijn natuurlijk niet goed, maar de producers zijn top hoor.:) Maar als ze niet kunnen zingen waarom hebben de dikke platenbazen dan van die lelijke....

Gewoon een emmer plamuur erover heen en veel standins gebruiken voor de intieme shots en voila. Het lijkt ook nog wat. ;)

Op zich al een reden genoeg om niet beroemd te hoeven worden. Dat je al dat gedoe van er superfris uitzien (ook al heb je net in een bak met coke liggen rollenbollen) hoeft dan niet.

Gewoon een oud en bijna versleten moog T-shirt is veel gaver natuurlijk. ;)

:confused: ik vind die sugababes juist hot, vooral die ene, heb je haar kontje niet gezien,, en dat zwarte chickie lust ik ook wel. Maar aggg ik ben vrijgezel en het is lente, ik ben al snel tevreden(waar is een smiley met een boner als je hem nodig hebt 8o) (dan maar een fopneus)

Origineel geplaatst door bobaphat
:confused: ik vind die sugababes juist hot, vooral die ene, heb je haar kontje niet gezien,, en dat zwarte chickie lust ik ook wel. Maar aggg ik ben vrijgezel en het is lente, ik ben al snel tevreden(waar is een smiley met een boner als je hem nodig hebt 8o) (dan maar een fopneus)

...hahahaha:D

Ja die donkere dame is inderdaad erg smakkelijk.

ik vind die donkere juist de minste van de drie...ze heeft zo'n babyface.....

Maar ze kunnen live erg goed zingen hoor! restecp! En de muziek is ook in orde

hmmm...die ene sugababe die er uit is gestapt...dat was een lekker dingetje.....(ze zijn wel erg jong trouwens...)

en ik hou wel van die gary numan remake shit....ik vind dat wel humor...ik stoor me eerder aan dat een of andere r$b nummer met een yello magic orchestra sampeltje.....

is er nu al iemand uitgestapt:confused:

Origineel geplaatst door djsirjamez
als ik even heel eerlijk mag reageren:

ik vind het telleurstellend dat wanneer iemand gewoon een toffe track maakt dit afgekraakt wordt omdat de gebruikte elementen niet origineel zijn. who cares HOE het tot stand is gekomen, als het eindproduct maar origineel is!

Nou dat proberen we je uit te leggen: het is NIET origineel. Als ik een nummer 1 hit pak en een scheet eroverheen laat is het ook niet origineel. Die gast heeft wat leuks gemaakt, maar de soundtrack WAS er al, niks origineels aan!

En het wordt niet afgekraakt hoor, maar als iemand zegt dat het min of meer vernieuwend is - nou vinnik niet, nee. Dat recht moet je een ander ook gunnen.

Het is vast een enorm stoere gast met heel veel ervaring, maar dat vervuilt de discussie: iemand zei slechts dat dit nummer eigenlijk helemaal niet zo origineel was en corrigeerde je alleen maar wat betreft de oorsprong.

Origineel geplaatst door fuse
Ik zeg het je, het is allemaal de schuld van presets.

Mijn piano heeft maar 1 preset. Niet te wijzigen. Maar mooi! En je kunt er heel veel mee doen. En toch lijken alle pianonummers niet op elkaar! Ik bedoel maar...

Jezus....:stupid

Noem je die gast een HELD ??????
Ik vind die thicke een cheape rip off van een berg andere muzikanten.

Ik zag de clip en hoorde het nr en dacht........ :gaap:

Nee geef mij dan maar Jamiroquai, die gast is een van de weinige muzikanten die tegenwoordig nog lekker soulfull klinkt zonder daarbij producers nodig te hebben die een hapklare brok aan em afleveren en zeggen.....joh zing hier maar overheen, hij heeft een band achter zich staan en ook live lukt het hem.

Hoe gaat die Thicke deze track live ten gehore brengen.......juist op een dat tape met voor hem een schreeuwende menigte van bakvissen. Nee laat dat nou maar een held zijn voor de tienermeisjes die niet beter weten............AMEN :engel:

BTW....het nr doet me niks.......de A+ is zelfs 10 x beter.......

Re: Re: mijn nieuwe held!

Re: Re: mijn nieuwe held!

So What--- NAS heeft ook Mozart nagespeelt, Exhibit heeft ook al gedaan. Die sample van Beethoven is gewoon gejat van een nummer die op de Saturday Night Fever lp staat. Hij is een aantal jaar geleden ook al op exact dezelfde wijze geript door A+

Toen ik dat nummer voor het eerst hoorde een paar weken geleden hoorde ik meteen dat het een blanke was. Die stem klinkt een beetje als Pearl Jam.
Nee sorry ik vind het allemaal helemaal niks. Dit nummer is totaal niet origineel,
En die clip is helemaaaaaal whack, zo'n gast met vies lang haar die door New York fietst,,,, neee hij heeft helemaal niet die plaat

a+ [/B][/QUOTE]

zeg boba !!

wat is er mis met lang haar ?

:D

maar ik moet dweems gelijk geven ... mij raakte het ook .. en raakt nog steeds
en of je nou beetthoven nadoet of iets compleet sampled ... tja .. er is een verschil maar om nou te zeggen de 1 is origineel en de ander niet ... nah dacht het niet ..

en waarom stevie niks uitbrengt snap ik ook niet ... die gast is goeddddddd

tevens zou ik graag ook isaac hays weer op de pop producer stoel zien
goede pop muziek maken is echt een kunst

Origineel geplaatst door bob303vs909
hmmmmm......de sugababes..........hmmmm.....zucht.....:engel:

say that again

chicks chicks chicks !!!

Johnny is helemaal weg van Heidi.

Het nadeel is, dat ik het meen.. :(

Attachments

• heidi.gif
    heidi.gif