HELP! Oude wav wil niet openen..

Unic

El Musica
Hola:)

dat wil zeggen...hij opent wel, maar er komt een sigaar uit met alien sound.

Het probleem is dus dat het bestandsformaat van de wavs, het zijn er meer , in een raar formaat zijn opgeslagen ooit. Geen programma krijgt er nu een normaal geluid uit... zoals:

Protools import
Cooledit (zijn ze oorspronkelijk mee opgenomen), verschillende settings qua importeren.
mediaplayer
Quicktime
winamp

1 van de bestanden heb ik bijgevoegd, getjilp van wat vogels dus.. Ben erg benieuwd wat het euvel nu is?!

wie oh wie helpt?:):mega:

gr ik

Attachments

• voeren 1.wav
    6,7 MB · Bekeken: 162
je wav is fucked.....zelfs VLC opent hem niet...

itunes snapt al helemaal niet wat ie ermee moet...

hmmmmzzzz....

Ik heb het meeste opgenomen in cooledit. Stond toen vaak op 32bit en 48000hz te draaien. en ook op die fiets opgeslagen. meer weet ik niet, tja... of 16bit en 44.000hz... of een combi:)
dus weinig opties.

maar gezien niks van de wavs iets doet, en vaak waar denk ik wel enig verschil zit in bestandsformat,... zullen ze wel overleden zijn helaas.

snik

heb je soundforge of een ander dergelijk programma die .RAW aankan? zo ja, dit zijn de instellingen:

sample type: 32-bit IEEE Float
kanalen: Stereo

je moet nog wel soms het 1 en ander er afknippen want er zitten nog 'vieze tikjes' (loop data?) aan het begin...

ok, vet man! ik ga het eens bekijken of ik dat zo kan inladen

MUAHAHAHAHAHAHA :dubbel::dubbel:

hoe kom je daar nou weer aan? OF... was dat deze sample??? en is het dus gelukt?
dit stond (zo ongeveer) idd in 'voeren.wav' :P en het is dus gelukt idd :D
ok, vet man! ik ga het eens bekijken of ik dat zo kan inladen
succes d'r met en goat goan! :mexico:

ja serieus, 1 bestand bevat zelfs delen van 2 verschillende tracks, terwijl het een derde track had moeten zijn. ASJEMENOU! =)
mmm dat zou kunnen als er een fout in de table of contents dingensen van de HD is geslopen, een soort van shift dus of iets dergeleuks waarbij de 'pointers' naar de files toe dus wat zijn verschoven...

Laatst gewijzigd:
Back