[track] groovy & Funky house track

forcesupreme

links hangend lid
Ik heb weer een lekker funky, groovy deun gemaakt, met renoise uiteraard en de nodige plugins, en de Pro53 voor de basslijn, en nog een pro53 voor dat guitar achtige basslijntje die erbij komt.

link

Feedback is welkom!

He, klinkt lekker, minimalistisch en funky *D
Okee !

lekker.. ben benieuwd naar dat gitaar stukje

die beats van jou man! :okdan:
erg lekker :{

ik mis misschien nog wel een of andere spacey sound die het nummer naar een nog hoger plan tilt...voor me gevoel blijft ie nu nog een beetje hangen. er kan wellicht iets meer climax in.

het is nu in ieder geval een erg goede dj-tool!

release je ook weleens materiaal?

Ben ik zeker met je eens dat er meer van die reverse dingen en dat soort effecten bij moeten. Meer spanning op bouwen. Ga ik nog wat aan doen...

Binnnenkort komen er een paar releases van me uit op X-trax records. Das wel iets anders als dit; Techno!
Maar ben wel van plan om meer house te gaan doen dus...

Erg lekkere track! :halleluja + :okdan:

Prima samplewerk en de bitcrusher doet ook prima zijn werk in deze track!

Super lekkere bassline en super beats!

Niks op aan te merken..(uitbrengen!)

:halleluja

Origineel geplaatst door Rino
Erg lekkere track! :halleluja + :okdan:

Niks op aan te merken..(uitbrengen!)

:halleluja

Over dat uitbrengen zijn al wat plannen in de loop... ;)

lekkere beats maar waar is de rest? maw ik mis iets, tis nu eigenlijk alleen een ritme...

Olaf

lekkere track,lekkere progressive club track,echt beterzzz!!! beetje olav achtige beats en breaks
keep it going!!!

Origineel geplaatst door Confusion-music
lekkere track,lekkere progressive club track,echt beterzzz!!! beetje olav achtige beats en breaks
keep it going!!!

Wie is Olav?

Origineel geplaatst door forcesupreme
Wie is Olav?

jongeman,kent uw bronnen...hehehe...olav basoski,the one and only groove-master.....

damn......echt een lekkere track....heb hem echt een paar keer zitten luisteren. Deed me inderdaad meteen aan onze grote olav denken. Misschien iets meer variatie zoals al gezegd is, maar echt goed gedaan hoor, die beats en bassline zijn echt heel vet!

Idd lekker funky en groovy. Beat klinkt precies goed en lekker vet. Hoe en waarmee is dit gecompressed? Verder idd een beetje leeg, en dat stemmetje heb je na een tijdje ook wel gehoord.

Origineel geplaatst door King of Snake
Idd lekker funky en groovy. Beat klinkt precies goed en lekker vet. Hoe en waarmee is dit gecompressed? Verder idd een beetje leeg, en dat stemmetje heb je na een tijdje ook wel gehoord.

Ik heb de track gecompressed met de Sonitus FX r3 compressor.
Ik geef je gelijk over dat stemmetje! ik heb nu een beetje het idee dat het verkeerd verdeeld is; te veel in 't begin, in minder in de rest van de track. Maar over het "leeg" klinken van de track, wat mist deze track dan nog? een leuke melodie? ik wil graag nog iets toe voegen aan de track, wat hem een eigen karakter meegeeft, maar ik zou echt niet weten wat... mischien suggesties? Ik vind overigens "leeg" een groot woord, ik vind dat deze track eerder iets mist, dan dat ie leeg is. Het leeg klinken van een track (vind ik) is wanneer de track geen goede, volle sound heeft, en dat heeft deze track toch wel?

Dat continuerende bassline loopje is echt super! En dan gecombineerd met die percussie en die gave "the bass, the bass" sample! Echt top!! Van mij mag er nog wel meer herhaling in, gewoon 20x die loop herhalen, droomt heerlijk weg!

klinkt erg goed qua kwaliteit van de beats enzo, maar ik ben niet echt enthousiast, pete. Tegenover jou ben ik nu eenmaal wat kritischer als andere leden. De geluiden (non-beat) vind ik meer geluiden voor een goeie basis.

Klinkt chliché, maar inderdaad: er mist iets.

succes met het vinden van wat dat is.

:D

Funk that! Lekkere beat man. Echt vet. Geen dingen aan doen, sommige tracks hebben geen frutseltjes nodig. Gewoon stampen!

Origineel geplaatst door forcesupreme
Ik heb de track gecompressed met de Sonitus FX r3 compressor.
Ik geef je gelijk over dat stemmetje! ik heb nu een beetje het idee dat het verkeerd verdeeld is; te veel in 't begin, in minder in de rest van de track. Maar over het "leeg" klinken van de track, wat mist deze track dan nog? een leuke melodie? ik wil graag nog iets toe voegen aan de track, wat hem een eigen karakter meegeeft, maar ik zou echt niet weten wat... mischien suggesties? Ik vind overigens "leeg" een groot woord, ik vind dat deze track eerder iets mist, dan dat ie leeg is. Het leeg klinken van een track (vind ik) is wanneer de track geen goede, volle sound heeft, en dat heeft deze track toch wel?

Je hebt idd gelijk, "leeg" is niet het goede woord want de volle sound is er zeker, maar zelf zou ik idd iets van een melodie element proberen toe te voegen, maar pas op dat het niet te cheesy gaat worden. :)

Back