Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Rino
Erg lekkere track!+
![]()
Niks op aan te merken..(uitbrengen!)
![]()

Origineel geplaatst door Confusion-music
lekkere track,lekkere progressive club track,echt beterzzz!!! beetje olav achtige beats en breaks
keep it going!!!
Origineel geplaatst door forcesupreme
Wie is Olav?
Origineel geplaatst door Confusion-music
jongeman,kent uw bronnen...hehehe...olav basoski,the one and only groove-master.....

Origineel geplaatst door King of Snake
Idd lekker funky en groovy. Beat klinkt precies goed en lekker vet. Hoe en waarmee is dit gecompressed? Verder idd een beetje leeg, en dat stemmetje heb je na een tijdje ook wel gehoord.

Origineel geplaatst door forcesupreme
Ik heb de track gecompressed met de Sonitus FX r3 compressor.
Ik geef je gelijk over dat stemmetje! ik heb nu een beetje het idee dat het verkeerd verdeeld is; te veel in 't begin, in minder in de rest van de track. Maar over het "leeg" klinken van de track, wat mist deze track dan nog? een leuke melodie? ik wil graag nog iets toe voegen aan de track, wat hem een eigen karakter meegeeft, maar ik zou echt niet weten wat... mischien suggesties? Ik vind overigens "leeg" een groot woord, ik vind dat deze track eerder iets mist, dan dat ie leeg is. Het leeg klinken van een track (vind ik) is wanneer de track geen goede, volle sound heeft, en dat heeft deze track toch wel?