Dat deze nog steeds gratis is!!!!!

Johndoe11

Gedeactiveerd account
http://vladgsound.wordpress.com/plugins/molot/

Je snapt het niet.....

Veel plezier met deze high-end plugin..... doet UAD het schaamrood op de kaken staan..... :okdan:

molot1.png

Nee, eerder dat mensen nog steeds geld uitgeven aan dure VST's als dit soort alternatieven beschikbaar zijn.

Nee, eerder dat mensen nog steeds geld uitgeven aan dure VST's als dit soort alternatieven beschikbaar zijn.

daar is toch niks mis mee? je betaalt niet enkel voor het coden maar ook voor de support en doorontwikkeling. ik vind het prima om gratis spul te gebruiken, maar dan kan je ook niks verwachten. ik betaal met liefde voor bijvoorbeeld de fabfilter's omdat ik weet dat ik dan terecht kan voor ondersteuning en feature requests. dat is heel wat waard als je er je brood mee verdient.

klopt, maar een VST compressor, come on, gebeurt niks mee, tot de volgende version update. i.i.g. is deze top in de category "mojo compressors" vandaar dat ik hem jullie niet wilde onthouden.

graag gedaan, ik probeer iedere week 1 leuke gratis VST te delen...

graag gedaan, ik probeer iedere week 1 leuke gratis VST te delen...
prachtig voornemen ! We houden je eraan ;-)

Wel zo handig, dat alle opschriften van deze "Hamer" in het Russisch zijn. Ik heb er weer wat compressietermen bijgeleerd.

Snel de EN versie downloaden dan maar! Nice one!

Back