wat melodisch progressive house gerotzooi

Snelkookbami

Sidechain everything!
http://soundcloud.com/snelkookbami/snelkookbami-dnal-nif

Na een half jaartje weggeweest te zijn van mijn keyboardje heb ik afgelopen week zitten stoeien met deze track. Ik heb me vooral geconcentreerd op ambient achtergrond stukjes, dus ik hoop dat deze goed overkomen.

Feedback is welkom.

De eenvoud is erg fris, en het geheel klinkt prima. De ritmesectie is echter zo sfeerloos als het maar kan...misschien iets interessanter maken? Hoort een clip bij met beelden van tropische atols ofzo....koraalriffen en mooie vissies. :P

Vind het een lekker begin, instrumenten passen goed bij elkaar, de drumtrack heeft i.d.d. nog wel wat aandacht nodig, zou hem qua synthlijntjes lekker houden zoals die is, maar de drums gewoon op een hoger niveau brengen en daar dan tevens meer variatie op toepassen

Vind het een lekker begin, instrumenten passen goed bij elkaar, de drumtrack heeft i.d.d. nog wel wat aandacht nodig, zou hem qua synthlijntjes lekker houden zoals die is, maar de drums gewoon op een hoger niveau brengen en daar dan tevens meer variatie op toepassen
Thanks, ik zal is proberen wat meer naar andermans drumwerk te luisteren

Lekker. Fris trekkie or. Mooie sounds en melodie.. Drums zijn wel in my face alleen net niet interessant genoeg. Denk aan een toploop iets ofzow.. Om t net wat op te spicen..
Vind zelf de bassline niet vet genoeg, komt doordat ie t patroon van die plucksound iets te letterlijk volgt.. Maar is wel harmonisch natuurlijk maar iets te dwingerig..
Vind de noise sweeps ook leuk gedaan. Niet te opvallend wel aanwezig.
Die hihat heeft iedere 2 bars een extra hit. hoezo? meer percussiesamples gebruiken is mijn heads-up.

Eens met de mensen hierboven. Wat een slap drums zeg. In het begin kon het nog, maar bij 01:19 dezelfde pattern neerkwakken!? Schandalig!

De synthlijnen zijn prima, ook soundwise heb ik het idee, dus alleen de drums nog. Percussie erin of iets dergelijks vind ik inderdaad ook een puik plan. Kan ie zo op [Enter name] FM

Back