http://store.davesmithinstruments.com/products.php?cat=13
Officiële ombouwkits voor wie zich "bedacht" heeft.
Ik heb dus idd duidelijk iets gemist. Afkloppen dat ik geen last heb met mijn evolver.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
er heeft er hier eentje aandelen, me dunkt.
Je mag het draaien zoveel als je wil, maar als ik spul heb gekocht (van een synth tot een strijkijzer) dat snel stuk is gegaan, of ik lees net iets teveel slechte commentaar dan me lief is, dan koop ik het niet (meer). Punt.
Dan mag jij, of een verkopertje uit een winkel, nog zoveel lullen als ie wil over kosten drukken, eenmalige gevallen, opgeklopte internetverhalen, steengoede customer services, ...

ZUCHT...
Ik wil alleen maar effe stellen dat ik beide kanten van deze medaille uitgebreid in de praktijk gezien heb en dat ik een beetje de kriebels krijg als ik het idee heb dat mensen zonder alteveel ervaring of inzicht gewoon maar een beetje rondlullen zoals het ze uitkomt, zonder dat ze in de gaten hebben dat ze zelf vooral degenen zijn die de markt bepalen met hun consumptiegedrag.
Trek je eigen conclusie of kies desnoods zelf je eigen werkelijkheid, ik zal er hier verder over ophouden...
Laten we onze energie liever in de muziek steken !
ik het idee heb dat mensen zonder alteveel ervaring of inzicht gewoon maar een beetje rondlullen zoals het ze uitkomt, zonder dat ze in de gaten hebben dat ze zelf vooral degenen zijn die de markt bepalen met hun consumptiegedrag.
En kom nu niet juichen van "DSI biedt tenminste een oplossing". Ja, voor een additionele 200 dollar. Had ik graag op voorhand geweten.
Noem me van slechte wil, maar mij klinkt dat als een ongeloofwaardige geruststelling.
Moest het werkelijk zo zelden voorkomen, dan zet je helemaal niets op je website. Want alles kan het uitzonderlijk begeven.
misschien mot je er misschien even vanuitgaan dat erg veel mensen hier op het sintforum misschien wel meer ervaring dan jou hebben.
ik in ieder geval wel.....

oei, dus zelfs die vertonen gebreken ?Ik ben binnenkort toe aan mijn 3e p08 encoder board sinds 2009...
200?? Daarvoor zou ik het meteen doen!!! Probleem is dat er 168$ verzendkosten bij komen en dat je hier aan de grens waarschijnlijk ook nog eens mag betalen, dus reken maar op zo een 400 eur... Dat vind ik belachelijk veel voor een' gedwongen' upgrade... Ik ben binnenkort toe aan mijn 3e p08 encoder board sinds 2009...
Zullen we gewoon maar geen wedstrijdjes gaan doen ?![]()
Na 8 maanden ging mijn nieuwe prophet '08PE encoder problemen krijgen:
De amp release wilde niet tussen 70 en 75 gezet worden, ging uitzichzelf oplopen
de 90-values in ...
je zit hier net, en gelijk vanuit de hoogte doen.
veel ervaring of niet, je praat hier over 'mensen zoals wij' en hoeveel je wel niet verdiend hebt met reparaties...
duidelijk is, dat je inzicht niet verder reikt dan je reparatietafel.
Heb je het aan "Tracy" (customer support) gevraagd ? Als je zegt dat je encoder board kapot is biedt ze normaal gezien je de PE conversion kit aan voor 200USD. Waren geen extra kosten aan (ook geen verzending/douane [verzonden als reparatie of zo]). Best nog eens proberen.
(Overigens Keybern: ik vermoed dat Mokum vervangings-encoder borden bedoelt - niet de "pot" boards.)
Joris
Ik mag dan wel nieuw zijn op dit forum, maar ik ben bepaald niet nieuw in de muziek- en elektronica wereld.
--------
Misschien is "uit de hoogte" wel mijn natuurlijke toontje, sorry hoor, maar ondertussen zit ik in hetzelfde schuitje als jullie (ik ben niet de vijand of zo) en hoeven we hier geen ego-wedstrijd van te maken.