Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Aangezien ik geen 4.000 facebook vriendjes heb en daardoor niet bij de eerste 100 zit (meer dan 800 deelnamers aan deze remixcomp)
hahaha, en niet eens zelf overwegen of je track wel goed genoeg is.

meer dan 900 inzendingen in totaal, dus tja als je geen Facebook slet bent of geen A-list DJ / Producer met promotor dan kom je nergens
Burn studios heeft er i.i.g. weer 1.000 emailadressen bij en 1.000 meer users voor hun tool + natuurlijk alle totale facebook likes voor iets op Burn studios, goede deal zou ik zo zeggen.... 
" naar minimal en techno naar trance en terug, maar je tracks boeien 9 van de 10 keer niet.
Henri, ik hoef geen hitje, ik doe wat ik leuk vind en sommige mensen waarderen dat, anderen weer minder je kan niet iedereen tevreden stellen, Vinden mensen het hier niks, dan blijft het gefreubel aan de zijlijn zoals de meeste hier 
dat was ook wel zo'n beetje wat ik dachtNee je bent lid van het synthforum met ruim 18.000 leden.
Als je track echt zo verschrikkelijk goed was geweest, hadden we allemaal gestemd.
Zie het nu eens dat jouw tracks nog niet het niveau hebben, die jij denkt dat ze hebben.
En dan heb ik het niet over de mix kwaliteit.

saai vind ik
en idd
de snare roll heeft meer energie dan wanneer ie er daarna inklapt
daar begrijp ik nooit iets van
dat hoor je zo vaak
lekker hard t mid en hoog de limiter injanken en als de kick er dan inklapt valt alles weg
waarom toch
t heeft de dynamiek van een afgeragde thaise vechthoer met soa's
waar is t charisma in je muziek?
wat maakt jouw muziek jouw muziek?
t heeft de dynamiek van een afgeragde thaise vechthoer met soa's
Ik ben een van de weinigen die daar daarwerkelijk een nieuw arrangement heeft gemaakt met 4 akkoorden, de vocal dicteert i.d.d. de melodie de meeste bleven in B# hangen
ik heeft alleen de vocal gebruikt en de pad in het intro, verder is alles ingespeeld, van percussie tot piano, gebruik sowieso nooit loops. Midi werd sowieso niet gegeven.
ik hoef geen hitje, ik doe wat ik leuk vind en sommige mensen waarderen dat, anderen weer minder je kan niet iedereen tevreden stellen, Vinden mensen het hier niks, dan blijft het gefreubel aan de zijlijn zoals de meeste hier
.Tis iet meer als 10k, zie er hier maar een die echt bitter is....wat ben jij erg zeg....
.d'r staat niks zinnigs in, alleen jouw mening en wat frustratie, leuk dat je zelf met jaloersheid komt, maakt een hoop duidelijk.![]()