klopt, maar die kent nog niemand buiten het forum en label. een transpose van 2 semitones gedaan en hij paste perfect bij de vocal, alleen de progressie op z'n pads was wat anders, daar enigsinds aangepast. Het kwam toevallig zo uit
Yep! dit soort tracks mag de sidechain van mij er DIK op
alhoewel het voor het genre nog conservatief is, sommige tracks is het net alsof iemand op de maat v/d kick met een fader vol heen en weer gaat.
Tja. Ik word hier niet warm of koud van. Er is geen enkele element aanwezig in de track die de track draagt, niet in melodieuze zin en ook niet de vocal. Het laatste vind ik overigens lelijk bewerkt.
Het is trouwens niet mijn type muziek hoor, dus....
Aangezien ik geen 4.000 facebook vriendjes heb en daardoor niet bij de eerste 100 zit (meer dan 800 deelnamers aan deze remixcomp) besloten mijn versie via free download verder te promoten, kan hem niet releasen dus pak hem mee voor die er weer af gaat. De download is full bitrate 44.1/16
je weet goed hoe de gebruikelijke cliches moeten klinken en hebt die dan ook verwerkt maar daar blijft eigenlijk bij; het klinkt als 144 potten nat in een dozijn...
in mijn oren iig...
Kan me alleen maar aansluiten bij 6 Track, klinkt zoals het zou moeten (wat me niets verbaasd) maar mist voor mij toch wat persoonlijkheid. Dat anthem-achtige werkt natuurlijk wel goed in een mega-club, en alles gebeurd precies wanneer het moet.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.