Sasha - Cut Me Down - Raphie Grooves RemiXXX

waar is het origineel te horen?
de remix is wat standaard, te veel van die trancestabs.....imo

Een remix van sasha verwacht ik gewoon een proghouse/techno track

Waarom moeten 4.000 mensen zich druk maken om een levenloze, vlakke pannenkoek?

Geen structuur, geen verhaal, up & down maar nergens heen.
Kick in de climax klinkt zachter dan de snareroll ernaartoe, go figure.

nog ff over de kick, kan ook aan je monitoren of oren liggen hoor, maar in de roll zit een kick, 2 snare patterns en een rimshot, de pitchshift die daarbovenop wordt ingezet steelt het meest van het volume. bewust..... Jammer dat je dat soort details niet oppikt, hoop niet dat dat typerend is voor de kwaliteit van je werk, want dan begrijp je er namelijk weinig van..

nog ff over de kick, kan ook aan je monitoren of oren liggen hoor, maar in de roll zit een kick, 2 snare patterns en een rimshot, de pitchshift die daarbovenop wordt ingezet steelt het meest van het volume. bewust..... Jammer dat je dat soort details niet oppikt, hoop niet dat dat typerend is voor de kwaliteit van je werk, want dan begrijp je er namelijk weinig van..

Of misschien heb je gewoon de foute keuze gemaakt en werkt het zo niet.
Maar goed, veel te vroeg om jou nu te gaan vertellen hoe je wat moet veranderen.
Heb al tig keer mijn feedback gegeven op jouw werk en uiteindelijk is het water naar de zee dragen.

hehe
ach ik reageer ook altijd lekker op raphie
de manier van presenteren triggert mij altijd om lekker wat bot tegengas te geven
dat zegt ook wel wat over mij natuurlijk, maar goed.. altijd wel vermakelijk toch? :D
het is niet dat ik hier met witte knokkels zit te typen of zo.. ben altijd redelijk ontspannen
gezeik over hoe duur spullen zijn waarmee je werkt boeit natuurlijk geen flikker
als je t hebt, waarom niet uitgeven aan je hobby?
prima
t gaat mij inhoudelijk om de muziek
en die vind ik altijd zo veilig non-offensive tussen de lijntjes en dat zeg ik dan ook
als je hier wat post vraag je om meningen natuurlijk

Raphie moet eens met zijn piemel muziek gaan maken in plaats van met zijn hoofd.
Dat lukt mij ook steeds beter en bevalt prima!

Maar hey, elke track met Krister Linder erin kan mij bekoren, dus ik klaag niet.

moet je ff kijken op Burn studios.

Hmmm... samplepack is offline..

kan je al het spul niet ff ergens parkeren? Dan kan ik ook een poging wagen op een regenachtige zondag...

18.000 leden heh?
Deze draad is ondertussen al meer dan 11.000 keer bekeken..maar ik gok het om wat minder leden gaat.. ;-)

Muziek maken vanuit je lul, of je hart (maar dat klinkt minder sexy), en niet vanuit de ratio. Ik dwing mezelf de laatste tijd om los te komen van met mijn hoofd bezig zijn ("ik mag hier geen 3 maten dit doen, want 2, 4 of 8 is logischer", dat soort geneuzel).

als dat allemaal niet lukt enzo dan is er natuurlijk nog een optie
gewoon een gitaar kopen
dikke amp erbij.. reut peNdale
hoppetee

Tis "iets" meer als 10k, zal dus wel iets goed doen, zie er hier maar een die echt bitter is.... wat ben jij erg zeg.... triest gewoon

Ja, erg lullig van MRT om te zeggen dat het maar 10k is, dit moet natuurlijk 30k zijn. Beetje flauw van MRT. Goede reactie Raphie, om hem op zijn plek te zetten... :smeris:

d'r staat niks zinnigs in, alleen jouw mening en wat frustratie, leuk dat je zelf met jaloersheid komt, maakt een hoop duidelijk.

Ja, iedereen is jaloers op jouw spullen, dat is het! Iedereen die jouw tracks niet goed genoeg vinden, zijn jaloers op jouw 30k kostende studio en uitzonderlijke produceertalent... :duivels:

:gaap:

Hoeft niet hoor, je mag van mij m'n track niet goed genoeg vinden, couldn't care less,
vind al die aandacht wel leuk, geeft alleen maar aan dat het toch jeukt bij een aantal :okdan: voorlopig heb ik het reuze naar m'n zin en is goedkeuring/toestemming van jou en MRT of Fjoesz wel het laatste waar ik op zit te wachten, als je het kudt vind kan je ook gewoon kiezen om weg te blijven, zoals je ook in alle andere tracks draadjes doet van andere leden, maar deze is dus blijkbaar toch wat moelijker te weerstaan

Ja, erg lullig van MRT om te zeggen dat het maar 10k is, dit moet natuurlijk 30k zijn. Beetje flauw van MRT. Goede reactie Raphie, om hem op zijn plek te zetten... :smeris:

Ja, iedereen is jaloers op jouw spullen, dat is het! Iedereen die jouw tracks niet goed genoeg vinden, zijn jaloers op jouw 30k kostende studio en uitzonderlijke produceertalent... :duivels:

:gaap:

...dus

:-)

Hmmm... samplepack is offline..

kan je al het spul niet ff ergens parkeren? Dan kan ik ook een poging wagen op een regenachtige zondag...

Hej ik haal al die andere zooi er niet bij?, dat doen MRT & Henri, geeft aan dat ze daar blijkbaar problemen mee hebben, anders hoeft het namelijk niet ter sprake te komen. los van hoe ze er verder sowieso er met "van dik hout zaagt men planken" inspringen zonder aanleiding, maar goed...

furious5 ben op dit moment in Dublin, zal van het weekend als ik weer terug ben anders wel ff de pack op een wetransfer zetten.

Heb trouwens de afgelopen 24u nog geen andere remix genoemd zien worden, uit de 800+ die ik heb doorgelinked, geeft al wel weer aan hoe betrekkelijk deze kritiek weer is, als je geeneens de moeite kan nemen.... maar goed... :engel:

Of zijn ze alle 800+ kudt? dan is 6track het eerste jaar onder de pannen, kan die Sasha remix comp: "The Cunt Edition"doen :okdan:

Ronegen, heb je de voorwaarden van de competitie gelezen op Burn-studios, dan wordt het e.e.a. je volledig duidelijk. Gefreubel aan de zijlijn slaat op m'n eigen werk, is gewoon een stukje zelfspot, als reactie op onze Henri. Ik wordt door hem geridiculiseert als iemand die wanhopig probeert een hit te scoren en maar niet begrijpt dat dat aan de kwaliteit van z'n eigen werk ligt. Ik zeg op mijn beurt dat ik gewoon lekker aan het freubelen ben voor m'n eigen lol zoals de meeste hier en ik mn'ding wel doe met andere zaken in de studio.

Maar goed, zowel MRT, Fjoesz als Henri laten gewoon graag mijn topics ontsporen. Even los van of iemand een track goed of slecht vind. En halen daar iedere keer een heel circus bij wat ik wel niet denk en wat ik wel of niet met m'n spullen moet doen. Dus dan strijk ik ze toch op e.o.a. manier tegen de haren in, anders heb je die behoefte namelijk niet. Ik heb namelijk totaal niet dezelfde zin of behoefte om dat in hun topics te doen. Geen van 3en heeft uberhaupt de moeite genomen om zich in te lezen op Burn-studios, naar andere tracks te luisteren, laat staan andere tracks te nomineren. Nee hup gewoon weer een charter om ff lekker ongeinformeerd te zeiken.

Maar ik heb er geen problemen mee, ze doen maar.....:kroon: Ik ga gewoon lekker door :okdan: tot de volgende commentaren jongens :W voorlopig meer dan 500 plays in de afgelopen 7 dagen op soundcloud en zelfs 14 mensen die hem vrijwillig hebben gedownload :D (waarvan 4 uit NL en niemand uit BE, dus MRT luisterde op 128kbit :D )

furious5 ben op dit moment in Dublin, zal van het weekend als ik weer terug ben anders wel ff de pack op een wetransfer zetten.

Cool.. graag ook de documentatie die bij die competitie hoorde :-)
Kan ik mooi een trekkie bouwen zonder uitzcht op commercieel succes; die contest is al afgelopen...

Back