Sasha - Cut Me Down - Raphie Grooves RemiXXX

Ralphie, remix eens een track van mij als je er zin in hebt. Geen regels. Nadeel is dat er ook niets te winnen valt, behalve dat je hem wat mij betreft best aan een label mag slijten als je over het resultaat tevreden bent.

Voorstel
http://soundcloud.com/querist/old-mans-ship-1/

lijkt me leuk! kan je een remix packje maken? midi en wat samples? dan ga ik wel aan de slag met een week of 4 heb nog wat andere projecten die eerst af moeten.

Kijk dit wil ik ook verneukelen, maar dan wel kale vocals plz ^^
(echt wel vet hoor nakkie)

de parts staan nog steeds op burn-studios website voor wie het zelf eens wil proberen

Val ik nu uit de toon als ik Raphie's versie wél goed vind? Het is niet direct mijn stijl, maar ik heb het nu al 3 maal volledig beluisterd en ben het nog niet beu. Da's op zich toch al een prestatie. Ik vind het mss zelfs beter als het origineel. Tof als achtergrondmuziek terwijl ik, tijdig als altijd, mijn belastingaangifte aan het invullen ben...

HOPPA! ik wil eauk emixages maken.

hoe een topic kan omdraaien zeg.
mocht iedereen er weer op gisteren?! :) t wordt bijna gay hiero ;)

nakkie, be pmmed!

Zonder regels? Ik *ben* zonder regels? Ik wil ook een remixen! PM onderweg!

Val ik nu uit de toon als ik Raphie's versie wél goed vind? Het is niet direct mijn stijl, maar ik heb het nu al 3 maal volledig beluisterd en ben het nog niet beu. Da's op zich toch al een prestatie. Ik vind het mss zelfs beter als het origineel. Tof als achtergrondmuziek terwijl ik, tijdig als altijd, mijn belastingaangifte aan het invullen ben...
:okdan:

Zo. Wie de bal kaatst, kan m terug verwachten...... Heb de eerste minuut van remix ff geluisterd.

Je doet je altijd voor als DE dance producer, maar sorry hoor, wat jij hier gemaakt hebt, maak ik binnen 2 uur, met een waves platinum bundle en een pc met Cubase. Zonder alle fancy "ik heb zo'n dikke gear" die je hebt.

Wat ik mis:

- Juiste compressie
- Balans in de mix
- plaatsing van sounds in het spectrum
- Fatsoenlijk eq'en van de sounds
- Openheid
- Frisheid
- Beukend laag

veel oefenen dus nog. Ben benieuwd naar je remix van DJ resound...... ;)

Ik zou zeggen: kom maar op PPP :D download de parts en zet voor 18.00u ff de juiste sound neer, wedden dat het stil blijft? :D.... weer zo'n figuur die het"wel even" doet, maar eigenlijk NIKS doet..... niet lullen maar poetsen vriend ;)

Zo. Wie de bal kaatst, kan m terug verwachten...... Heb de eerste minuut van remix ff geluisterd.

Je doet je altijd voor als DE dance producer, maar sorry hoor, wat jij hier gemaakt hebt, maak ik binnen 2 uur, met een waves platinum bundle en een pc met Cubase. Zonder alle fancy "ik heb zo'n dikke gear" die je hebt.

Wat ik mis:

- Juiste compressie
- Balans in de mix
- plaatsing van sounds in het spectrum
- Fatsoenlijk eq'en van de sounds
- Openheid
- Frisheid
- Beukend laag

veel oefenen dus nog. Ben benieuwd naar je remix van DJ resound...... ;)

Ik zou zeggen: kom maar op PPP :D download de parts en zet voor 18.00u ff de juiste sound neer, wedden dat het stil blijft? :D.... weer zo'n figuur die het"wel even" doet, maar eigenlijk NIKS doet..... niet lullen maar poetsen vriend ;)

haha, in tegenstelling tot jou, heb ik t te druk in de studio om aan remix projecten te beginnen. En zal dat dus ook niet zomaar doen, omdat n ander dat vindt. Maar jij doet je voor als dikke dance producer/mastering studio, en dan moet je ook met iets heel erg goeds komen. Beter niet posten dan "net niet" dingen.

Waar t om gaat is dat zo'n sound als die van jou makkelijk gemaakt KAN worden, en das wat ik ermee aan wil geven. En dus zeker niet dat ik even aan een remixprojectje mee ga doen om de eer maar even te redden!

haha, in tegenstelling tot jou, heb ik t te druk in de studio om aan remix projecten te beginnen. En zal dat dus ook niet zomaar doen, omdat n ander dat vindt. Maar jij doet je voor als dikke dance producer/mastering studio, en dan moet je ook met iets heel erg goeds komen. Beter niet posten dan "net niet" dingen.

Waar t om gaat is dat zo'n sound als die van jou makkelijk gemaakt KAN worden, en das wat ik ermee aan wil geven. En dus zeker niet dat ik even aan een remixprojectje mee ga doen om de eer maar even te redden!

Wat een zielig gelul dit, jij bent degene die om hulp vraagt, niet ik :D, zoals ik al zei, niet lullen maar poetsen... jaloers kinderachtig geneuzel dit... anders gewoon niet reageren en lekker met je projecten aan de gang gaan. De beste stuurlui......

Wat een zielig gelul dit, jij bent degene die om hulp vraagt, niet ik :D, zoals ik al zei, niet lullen maar poetsen... jaloers kinderachtig geneuzel dit... anders gewoon niet reageren en lekker met je projecten aan de gang gaan. De beste stuurlui......

hahahaha. gast, ik laat me door jou niet opnaaien. Laat de volgende 100 verdedigingsreacties maar komen....................................................

hoeft ook niet, wie probeert wie nou op te naaien. ;)
Weet je, kritiek en zo is allemaal goed, waar de schoen voor een aantal wringt is dat dat blijkbaar niet genoeg is en er tevens nog ff flink rumour moet zijn over mijzelf en m'n spullen. Is helemaal nergens voor nodig. Maar er zitten hier gewoon een paar prutsers die het blijkbaar niet kunnen hebben en daarom zo graag het vuurtje nog ff opstoken..... Ik kan me er niet druk om maken.
Heb voor morgen nog zo'n "hoe doet ie het toch?" aankondiging in petto, kan je nog verder groen aanlopen...... :D En mag je daarna weer zeiken dat het zonde is van de apparatuur en dat ik niks klaar speel... goed? :okdan: b.t.w. je heb nog anderhalf uur om je grote mond waar te maken met je gehackte wavesbundle....

Back