mijn studio annex crib III

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Re: Re: Re: Digitaal

Re: Re: Re: Digitaal

Origineel geplaatst door Exzit
Ik heb ze inderdaad in een opname gebruikt ooit maar ook de tamboerijn.
Maar persoonlijk ga meer voor percussie eieren daar liggen er ook een paar van op de plank.
Daarnaast koop ik alle gekke dingen die ik tegen kom in de hoopp ze ergens te gebruiken.
Ik zie nu net dan mijn V&D aap er niet opstaat met ziojn klarinet.
Die is afkomstig uit zo'n apenorkest die bij de V&D en Bijenkorf stond kon je als kind een kwartje of zo in gooien en gingen die apen spelen. Arggg h ja zo oud.

Ach jah...zo heb ik dan weer een opblaas alien staan... :D

Re: Zo hèhè...

Re: Zo hèhè...

Origineel geplaatst door Ferric
...eindelijk heb ik 'm digitaal.

Mijn trots:

Eigenlijk vind ik het maar zielig voor je DJ mengpaneeltje dat ie niet meer tussen de draaitafels in mag liggen. Zo kan hij 's avonds niet slapen hoor

Arv

mijn W.A.H-studio annex crib III

Foto 3 (nog zonder Roland D110): Te zien zijn:

Korg MS2000 synthesizer, Korg EA1 synthesizer module, Novation Bass Station keys, Studio Electronics SE-1X synthesizer module. Nu alleen nog een overzichtsfoto als de D110 binnen is.:halleluja

Gompie leuk analoog spul pochos.

Bespeur ik een aanzwellende GAS aangewakkerd door SF? ;)

Origineel geplaatst door fuse
Gompie leuk analoog spul pochos.

Bespeur ik een aanzwellende GAS aangewakkerd door SF? ;)

Wat bedoel je precies met GAS????:confused: :confused: :confused:

Re: mijn studio annex crib III

Origineel geplaatst door phochos
Wat bedoel je precies met GAS????:confused: :confused: :confused:

gokje, Gear Addict Syndrom :P

Maar die SE1x staat niet lekker Ponch... pien in 't rugje bij het knoppendraaien. :)

Re: Re: mijn studio annex crib III

Re: Re: mijn studio annex crib III

Origineel geplaatst door krz
gokje, Gear Addict Syndrom :P

Maar die SE1x staat niet lekker Ponch... pien in 't rugje bij het knoppendraaien. :)

Inderdaad, ik kan hem msschien wat schuiner zetten zodat het knoppen draaien inderdaad minder vermoeiend is. Maar dat ik de enigste plek waar ik hem een beetje kwijtkan.:halleluja

Re: Re: Re: mijn studio annex crib III

Re: Re: Re: mijn studio annex crib III

Inderdaad, ik kan hem msschien wat schuiner zetten zodat het knoppen draaien inderdaad minder vermoeiend is. Maar dat ik de enigste plek waar ik hem een beetje kwijtkan.:halleluja

19" rackie kopen?

Re: Re: Re: Re: mijn studio annex crib III

Re: Re: Re: Re: mijn studio annex crib III

Origineel geplaatst door krz
19" rackie kopen?

Hoe groot is dat rack??

Re: Re: Re: Re: Re: mijn studio annex crib III

Re: Re: Re: Re: Re: mijn studio annex crib III

Hoe groot is dat rack??

Ik heb er geen te koop, was zomaar een tip. Kijken anders hier ff naar Thon producten.

http://www.thomann.de

Re: Re: Re: Re: Digitaal

Re: Re: Re: Re: Digitaal

Origineel geplaatst door Almeros
Ach jah...zo heb ik dan weer een opblaas alien staan... :D

Oh je hebt een spiegel hangen? :D

Met het binnenkomen van de Roland D110 module heb ik nu een overzichtsfoto gemaakt van de hele bubs aanwezig. Hij is van bovenaf genomen (staande op een trapje).:W

Re: mijn W.A.H-studio annex crib III

Re: mijn W.A.H-studio annex crib III

Met het binnenkomen van de Roland D110 module heb ik nu een overzichtsfoto gemaakt van de hele bubs aanwezig. Hij is van bovenaf genomen (staande op een trapje).:W

vraagje waar luister jij op af? toch niet die getto blaster he?

Re: Re: mijn W.A.H-studio annex crib III

Re: Re: mijn W.A.H-studio annex crib III

Origineel geplaatst door EDP
vraagje waar luister jij op af? toch niet die getto blaster he?

Nee hoor,

Als je goed kijkt zie je in ieder geval linksboven een langswerpig iets aan de muur. Dat ik een van de twee computerspeakers (deze zijn al tien jaar oud), maar ze doen het nog steeds goed. Daardoor hoor ik dus wat ik speel (al dan niet troep). De gettoblaster staat er alleen maar om cd's af te kunnen spelen wanneer ik een keertje mijn vingers niet over de toetsen laat glijden.:halleluja

Re: Re: Re: mijn W.A.H-studio annex crib III

Re: Re: Re: mijn W.A.H-studio annex crib III

Nee hoor,

Als je goed kijkt zie je in ieder geval linksboven een langswerpig iets aan de muur. Dat ik een van de twee computerspeakers (deze zijn al tien jaar oud), maar ze doen het nog steeds goed. Daardoor hoor ik dus wat ik speel (al dan niet troep). De gettoblaster staat er alleen maar om cd's af te kunnen spelen wanneer ik een keertje mijn vingers niet over de toetsen laat glijden.:halleluja

Ik zou toch eens gaan kijken naar een setje goede monitoren Jos,
Zijn je synth's meer dan waard en je hoort dan veel meer details van je muziek.
en voor de prijs hoef je het noet telaten

Wat voor postertje heb je eigenlijk ter inspiratie op dat houten paneel geprikt? Het ziet er uit als een foto van een optredende band ofzo?

Re: Re: Re: Re: mijn W.A.H-studio annex crib III

Re: Re: Re: Re: mijn W.A.H-studio annex crib III

Origineel geplaatst door Grooveron
Ik zou toch eens gaan kijken naar een setje goede monitoren Jos,
Zijn je synth's meer dan waard en je hoort dan veel meer details van je muziek.
en voor de prijs hoef je het noet telaten

Wat zijn goede monitoren en niet al te duur? Weet jij enkele merken waarvoor ik kan gaan?:halleluja

Origineel geplaatst door jaxxon
Wat voor postertje heb je eigenlijk ter inspiratie op dat houten paneel geprikt? Het ziet er uit als een foto van een optredende band ofzo?

Dat is de foto van de achterkant van de LP Ralf Und Florian van Kraftwerk uit 1973. Ik vind dat wel een hele mooie foto van hun tweeën tussen al hun toenmalige apparatuur (Florain Schneider bijv. nog met een hele batterij aan fluiten).;)

Re: Re: Re: Re: Re: mijn W.A.H-studio annex crib III

Re: Re: Re: Re: Re: mijn W.A.H-studio annex crib III

Wat zijn goede monitoren en niet al te duur? Weet jij enkele merken waarvoor ik kan gaan?:halleluja

doe dit ff in een aparte thread of nog beter eerst ff de zoekmachine gebruiken, dan blijft hiet hier ontopic tenminste en dwalen we niet voor de 86 keer af

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back