Access music site problemen

musicheaven

Ouwe rot
zjin er nog mensen die problemen hebben met de site van access music? moet er wat zaken downloaden, maar die site werkt gewoon niet. Heb het op verschillende pcs geprobeerd dus daar zou het niet aan mogen liggen. Alle schermpjesv en kadertjes zitten gewoon door elkaar gemengd, als ik wil inloggen of iets dergelijks blokkeert die gewoon

had dat een paar maanden vgeleden ook met die site, weet niet meer hoe ik het toen heb opgelost...

vind ik een beetje zielig van een dergelijk groot bedrijf met zoveel klanten dat die site niet eens deftig brujikbaar is.

Net even getest en de site ziet er heel normaal uit bij mij ...
Ik gebruik google chrome op win7. Mss even een andere browser testen ?

zover ik kan zien op de site (zonder downloaden) werkt die hier gewoon (IE8 ).

Heb het op verschillende pcs geprobeerd dus daar zou het niet aan mogen liggen.
toevallig allemaal vanuit hetzelfde netwerk ? (op het werk ofzo)

Proxy, browser instellingen, ...

Ik zou inderdaad eens een andere browser proberen. IE8, FF, Chrome, ...

hoi alledrie, bedankt voor de tips!

heb het nu met firefox geprobeerd, en na wat geprutst werkt het nu wel!!

superbedankt, dit bespaart me een hoop ellende!

andere browser testen is het eerste wat je doet lijkt mij....

dus nog voordat je overal gaat lopen piepen dat het niet werkt...
of ben ik gewoon raar daarin?

Nooit problemen met hun site gehad. Heb je niet wat teveel security tools oid geinstalleerd staan ofzo die dingen blokkeert?
Gewoon registreren > inloggen en downloaden.....

De site werkt voor mij prima in Internet explorer, Chrome, Firefox en Safari. Mogelijk heb je inderdaad een middeleeuwse versie van Internet Explorer (versie 6). Die versie is een doorn in het ook van elke web developer.

EDIT: Net nog even geprobeerd, kan gewoon zonder problemen inloggen en downloaden.

vind ik een beetje zielig van een dergelijk groot bedrijf met zoveel klanten dat die site niet eens deftig brujikbaar is.

Lijkt erop dat het probleem specifiek is voor jouw situatie dus je statement is wat aan de overdreven kant. Kan op internet ook geen andere mensen vinden die je klacht delen dus blijkbaar werkt het voor anderen gewoon prima. Daarnaast is Access helemaal niet groot, werkt maar 20 man.

Bericht door een moderator:
Heb je titel ook enigszins gematigd

tja ik heb het al op verschillende plaatsten gehad met verschillende pc's op verschillende tijdstippen.
Access is toch een bedrijf met een serieuze omzet?
Ik heb ook niets slechts gezegd over de producten an sich...
Ik heb nog op geen enkele site van geen enkel bedrijf hetzelfde probleem gehad, dus op zich vind ik dit toch niet zo ideaal van access..
goh en die titel, dat is 1 vlaams en 2 na reeds een hele dag upgrade/installatie-hel van de hele pc :)

Internet Explorer 6 is meer dan 10 jaar oud en zo lek als een zeef.

ik hoop dat je dat niet meer gebruikt, zoja, updaten!

Back