CZ101 modificatie

oja, logisch... ik ben niet zo'n groupbuyer. Maar inderdaad wel nuttig in dit geval dan. Vijf zullen we er wel vinden, anders neem ik er ook wel twee, handig spul!

Dat haal ik er niet uit. Ik lees alleen maar dat je er maximaal 5 ("up to") mag kopen, niet dat je er vijf moet kopen.

ja, je hebt gelijk...je mag per keer maximaal 5 stuks kopen.

In dat geval is ieder voor zich nog gemakkelijker lijkt me. Paypal lukt me ook wel zie ik, kan gewoon via bankrekening. Oostenrijk inderdaad trouwens, had ik niet gezien...misschien dat de levering ook nog wel een beetje opschiet dan. Ik heb er wel zin in.

In dat geval is ieder voor zich nog gemakkelijker lijkt me. Paypal lukt me ook wel zie ik, kan gewoon via bankrekening. Oostenrijk inderdaad trouwens, had ik niet gezien...misschien dat de levering ook nog wel een beetje opschiet dan. Ik heb er wel zin in.

ja, dat is misschien toch wel het gemakkelijkste. ik bestel straks 2 stuks!

:peukie:

Hallo
Nee, heeft me wel wat tijd gekost. Had het een week of wat geleden gelezen op het Yahoo CZ forum. Toen jouw vraag kwam wist ik dat het ergens gezien had maar niet meer waar :-(
Dus gisteravond maar besteed om het te achterhalen. en ziedaar:
http://launch.groups.yahoo.com/group/CZsynth/message/4777
Ik weet alleen niet meer of je die vrij mag lezen.

Succes met je encoder. En ik hoor wel eens hoe dit avontuur afloopt.

Groetjes
Tjeu

De yahoo kan ik inderdaad niet op, misschien in de toekomst maar eens aanmelden. Zal vast wel meer interessants te lezen zijn (die litium mod mogelijk).

Ik, andere medelezers en toekomstigen zijn u zeer dankbaar in ieder geval. :okdan:

Hmmmm, wel mooi zo'n lcd ja, maar eigenlijk is die er nu op zit ook prima. Hoe heb jij de memory zitten MarsMusica, gewoon normaal, via sysex, batterijtje of ... ?

Hmmmm, wel mooi zo'n lcd ja, maar eigenlijk is die er nu op zit ook prima. Hoe heb jij de memory zitten MarsMusica, gewoon normaal, via sysex, batterijtje of ... ?

ik heb hem nog niet intensief gebruikt, maar het idee was om na geluiden programmeren de Casio CZ-101 meteen te gebruiken in een audio-track.
ik vind die draaiknop inplaats van - en + toetsen wel een heel grote verbetering.

het LCD-scherm kan er mee door, maar er moet wel licht op vallen, en ik zit in een gezellig donkere studio. IK zie het wel zitten om hem een helderschijnend blauw LCD scherm te geven.

Ja dat display is inderdaad leuk maar geheugen vind ik eigenlijk belangrijker. Is stiekum nog best het één en ander qua sound uit te halen. Beetje kut als je het dan niet kunt opslaan. Die standaard presets hoef je nou ook niet bepaald mee aan te komen eigenlijk...

je hebt gelijk hoor!

handig om alles op te kunnen slaan, maar ik kan ook zonder werken. net zoals ik vroeger alles in een keer moest inspelen en niks kon editten later. een fout ergens gemaakt? het hele nummer 6 minuten lang over nieuw inspelen! dat was pas werken!:-)

je kan ook altijd nog bij hele bijzondere klanken een en ander op papier zetten....dat kan ook....

MarsMusica heeft hem ook al binnen denk ik? Tenminste...hij zei dat er dezelfde week een andere Nederlander had besteld...

Ziet er goed uit in ieder geval; printje, diodes, mooi kabeltje dat ervoor is gemaakt, een encoder en een mooi handgeschreven dankwoordje. En dat alles goed ingepakt.... Nice shit, nu eerst maar eens voorbereiden op de vakantie en zowe

Ja , ik heb het ook binnen!

heel mooi en ook inclusief het persooonlijke handgeschreven dankwoordje.

ik heb er twee, maar twijfel of ik er een weer doorverkoop....heb er toch niet veel aan.

Back