Kneelz
Reuzebonk
Ik erger me dood aan de tergend langzame wijze waarop de CZ te editten is. Vooral de envelopes zijn niet gemakkelijk in te stellen. Ja, ik weet dat je bij synthese als het goed is van tevoren al wel weet waar je ongeveer naar toe wilt, dus dat zou het editten gericht en dus sneller moeten maken. Maar ik hou er wel van om gewoon knoppen te hebben en al luisterend een sound op te bouwen.
Ik vroeg me dus af of het mogelijk is om voor de envelopes voor alle parameters potmeters aan te brengen dus 16x, 8x dcw (zeg maar filter) en 8x dca. De rest is goed te doen gewoon, behalve de batterij natuurlijk maar daar zijn wel alternatieven voor. Kan zoiets, het is natuurlijk digitaal allemaal, zal het er niet gemakkelijker op maken vrees ik.
Voor eventuele handigheid, PDF (service manual) in de bijlage. De envelopes worden ingesteld door elke keer een 'step' verder te gaan (1 t/m
en met de value buttons de waarde instellen (is het echt?).
Ik vroeg me dus af of het mogelijk is om voor de envelopes voor alle parameters potmeters aan te brengen dus 16x, 8x dcw (zeg maar filter) en 8x dca. De rest is goed te doen gewoon, behalve de batterij natuurlijk maar daar zijn wel alternatieven voor. Kan zoiets, het is natuurlijk digitaal allemaal, zal het er niet gemakkelijker op maken vrees ik.
Voor eventuele handigheid, PDF (service manual) in de bijlage. De envelopes worden ingesteld door elke keer een 'step' verder te gaan (1 t/m
en met de value buttons de waarde instellen (is het echt?).
)

. Is dat gewoon even aanmelden en blabla... klaar! Of moet ik allerlei randzaken (creditcard)aanschaffen voor een paypall account? Stomme intercontinentale zeikerij ook altijd.