jx8p help ,not off [???]

R-ond

Gepokt en gemazeld
overleden lid
hey daar
ik heb sinds ...2 maanden een jx8p + de programmer
schandalig ik weet het ,maar ik heb hem nog niet zoveel gebruikt,
wel als masterkeys ,...ook ok!
het probleem ; dat ie dus best wel vaak zn noten blijft door spelen , soms wel soms niet !
feiten ,
- ik gebruik hem als masterkeyboard , ik heb midi out eruit gehaald
en hij doet het nog ,...[dus ligt niet aan mn cucase [5.1] zou je zeggen
want hij doet het ook zonder midi ,...
-zou het aan de software versie kunnen liggen, iemand enig idee hoe ik dit kan checken ,
ik heb ook geen manual
[leo zou het nog opstuern ,..komt wel :halleluja ]

ik ben een beetje door mijn kunde heen mbt waardit aankan liggen
kijk in cubase zou het noton/off kunnen zijn
alle midi eruit en hij doet het nog ...
zo alwetende synth-maniaks ,...HELP

:geslaagd:

Schijnt de JX gewoon wel eens last van te hebben. Ik heb het ook al een paar keer gehad. Zit je een beetje te pingelen blijft opeens een noot hangen. Gewoon even dezelfde noot nog een keer spelen en het is voorbij.

mooi niet

mooi niet

Origineel geplaatst door OnAcid
Schijnt de JX gewoon wel eens last van te hebben. Ik heb het ook al een paar keer gehad. Zit je een beetje te pingelen blijft opeens een noot hangen. Gewoon even dezelfde noot nog een keer spelen en het is voorbij.

mooi niet dus
- nog ff 1 x ;
als er dus een noot blijft hangen dan kan ik hem dus ook transponeren dmv
op andere toetsen te drukken ,laat ik die weer los valtie terug op de zelfde noot ,[waar het dus meebegon,

conclusie ; de noot die blijft hangen is leidend,..
en was het maar steeds dezelfde toets ,dan kon ik zeggen dat het die des betreffende toets was vuil /contac-ie
nou iemand nog ideen ,...
thnx alvast zie ze tegemoet

Active sensing

Active sensing

D'r zit ook een instelling op voor 'active sensing'; Er wordt constant gechecked of er wel een midi connectie is. Deze staat standaard op on.

Wie weet moet je die eens uitzetten. :confused:

Ik gebruik de JX sinds kort ook maar als master keyboard om dat ie hier stond weg te roesten en ik de Oxygen eigenlijk niet bruikbaar is . Alleen voor drums of als ik ff op de bank of in de tuin met mijn laptop wil spelen .
En ik heb ook dat er af en toe een noot blijft hangen . Maar als ik hem weer indruk is het weer weg . Of hij stopt er zelf weer mee na 1.5 of 2 seconden .

Re: Active sensing

Re: Active sensing

Origineel geplaatst door OnAcid
D'r zit ook een instelling op voor 'active sensing'; Er wordt constant gechecked of er wel een midi connectie is. Deze staat standaard op on.

Wie weet moet je die eens uitzetten. :confused:

ok das wat ,..uhh waaar zit dat ,...ik heb geen manual at the moment
thnx
wel Wreed dat tot nu toe ook 2 mensen er soms last van hebben
tis gewoon een mooie synth
[die dus nu niet kan gebruiken ]

Back