Hallo, Ik ben K A R M A

Tnx iedereen, voor al deze warme verwelkomingen :P

ooit van die ( nieuwe) forum gehoord: http://www.karma-lab.com/forum/ Karma forum van Stephen Kay.

Ja, heb me ook al aangemeld, maar nog niks gepost.

heb trouwens ook een foto van het prototype van de karma, ziet er een beetje uit als een grote omgebouwde ms2000. :)

(ik post vaak op een klein roermonds forum en ben er ook mod van, ongeveer 55 leden, dus ik sta versteld hoeveel reakties ik hier wel niet krijg op een post in zo'n korte tijd. echt wel lomp :)... )

ps. tuurlijk heb ik een Karma, ben er verliefd op. Hou zelf toch nog het meeste van digitale synths, omdat ze veelzijdig zijn en vooral van workstations zoals de karma, omdat die je in staat stellen om met een of twee apparaten een kompleet nummer te maken met alles erop en eraan. De karma was wel duur, maar hij steekt dan ook ver met kop en schouders boven alle workstations uit. Btw analoge synths rulen ook keihard, maar daar heb ik op dit moment ff het geld niet voor.

[offtopic] By the way... Als ik die gearlistjes van jullie zie, begin ik spontaan te kwijlen....hebbe, hebbe, hebbe :P ....[/offtopic]

Origineel geplaatst door K A R M A
[offtopic] By the way... Als ik die gearlistjes van jullie zie, begin ik spontaan te kwijlen....hebbe, hebbe, hebbe :P ....[/offtopic]

...da's natuurlijk wel spijtig als je zo'n instelling hebt,

anyway
welkom

Sorry, ik kick gewoon op vette synths..
De meeste mensen in mij omgeving weten nog niet eens wat een synth is en zo komen niet verder dan een Casio uit de kijkshop, en nu wordt ik overvallen door allemaal mensen met heeeele vette apparatuur.... :)

roermonds forum

roermonds forum

Hey Karma,

een roermonds forum, mail me dat eens door, als mede roermondernaar vindt ik dat natuurlijk reuze interessant!

grtz. ruud

Origineel geplaatst door K A R M A
Hoe kom je daar nu bij? ;)

Heb de X5 al vanaf m'n 11e en sindsdien is mijn liefde voor korg alleen maar gegroeid. Wil ook nog graag een Z1 board en een Korg MS20/2000
Ik vindt dat korg gewoon nog altijd koploper op gebied is van workstations. vetste geluiden/nieuwste technieken/meeste mogelijkheden. Een vriend van mij : SemTeK, maak ik altijd muziek mee, die heeft een Korg Trinty.. Ook een erg vette bak.

Leuk!:D Over dit onderwerp moet je eens een aparte thread maken!:okdan:
Altijd leuk!:D

PS: leuke website!;)

Peace...

een roermonds forum, mail me dat eens door

www.eak.shinebox.nl forum wat we met een zooi vrienden hebben opgezet, ben er zelf mod van met 4 anderen. In samenwerking met de Azijnfabriek in Roermond. De Azijnfabriek is een jongerencentrum en je kunt het een beetje vergelijken met de Effenaar maar dan iets kleiner. Er wordt ontzettend veel dance gedraaid en space muziek. De Ozric Tentacles hebben er 2 x gespeeld en de Wizards of Ooze onder andere.
Het forum is anderhalve maand oud en telt al 55 leden die elkaar allemaal kennen van uitgaan/muziekmaken.
We hebben met die 55 man al 3200 posts erop.
We willen graag leden van buitenaf erbij, dus ook jullie. :halleluja

welkom op dit forum,

KARMA is TOP!!!!!! by the way.... WELKOM

gr. Mario

een welkom van een andere nieuweling op dit forum..

Eric

Back