Klinkt erg goed allemaal. Is er wel eens wat van jouw materiaal uitgebracht?
Ooit- heel lang geleden- is er een track van me uitgebracht op KK Records op een compilatie met veel van mn toenmalige helden (Riou, Unit Moebius, G-Force).
Ik zat toen ook meer in de Bunker style (rauwe industriele techno).
Door die release ben ik veel live gaan optreden...daardoor werd ik steeds meer gevraagd om ook te DJ'en en dit kreeg de overhand (was ook makkelijker dan mn studio toen telkens weer af te breken en op te stellen/af te breken voor/na het feest...in die tijd sleurde ik met een grote mixer+Atari+S950 sampler + CS1X synth).
Veel hierover zal er op internet niet te vinden zijn, want ik spreek over het nét voor internet tijdperk zo'n 15 jaar geleden...
Door meer en meer te draaien, vond ik mn eigen werk steeds minderwaardiger tov de platen die ik had.
Sinds ik niet meer DJ ben ik me terug méér op mn studiowerk gaan toeleggen, wat énorm vooruit gegaan is sinds ik mn hardware gemakkelijk kan integreren (en opnemen) met Ableton en daarin mn arraangements verder uitwerken (en dus niet -wat vroeger het geval was- alles sequencen met Atari en alle automatisering 'live'moest doen waarna ik enkel de eindmix stereo kon opnemenop minidisk).
Ik denk dat mijn producties stilaan op zéér aanvaardbaar level zitten, maar ben totaal uit de scene en zou ook niet meer weten naar wie ik dit soort muziek zou kunnen sturen ter release.
Door vele goeie reacties op deze thread heb ik wel het gevoel dat ik met mn muziek best wel mag buitenkomen, releasen zegt me in sé niet écht veel (eerder 'ter promotie'), idealiter zou ik graag terug op feesten live-sets doen...laptop/ableton/controller, wat drumbakken en synth (nog idealer is dat ik dit niet meer alleen doe maar iemand in dezelfde stijl, ik kén mn nummers onderhand wel, met twee op een podium staan vind ik nog wel leuker)
Dus alle tips welkom in verband met release en/of live mogelijkheden welkom :-)