Dit blijft 1 van mijn favoriete tracks aller tijden.
Weet iemand wat ze gebruikt hebben voor de Strings??
Weet iemand wat ze gebruikt hebben voor de Strings??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wil je nu serieus beweren dat je denkt dat een K2000 een rompler is? Misschien nog even verdiepen in de K2000 dan....
Evert

Da is toch?
Ik citeer uit manual: The K2000 packs 8 MB's of on-board sound ROM, and you can load samples from disk into optional sample RAM.
Lijkt me duidelijk. Het is 'n rompler die nogal akelijk goed te editen is.
Heheh... nou, het is dus 'n rompler die kan samplen. Of 'n sampler met ROM's. Wat jullie willen. Ik denk o iets.
Oke betwetertje, die k2000 is toch echt een synthesizer hoor, hij heeft waveforms aanboord en hondertduizend parameters waarvan je nog nooit gehoord hebt. Over het geluid nog maar te zwijgen, hij rost de ms10 en 20 en alle andere analoge vintage monosynths er keihard uit.
Wat denk je nou, dat je aan de hand van een paar gegoogle tekstjes op wikipedia en internet meteen alles weet over bepaalde onderwerpen? Je faalt ongeëvenaard hard.

Uuuuuh... Kurweil K2000 of 'n willekeurige andere rompler??
Is trouwens DE sellout track van UR... dit maakte meneer Banks het minst UR van heel UR, ondanks ie echt veel vette shit heeft gemaakt.
Toch, de X101 en X102 blijven voor mij toppertjes. Heb deesch iets te vaak gehoord denk ik, maar hijs leuk wel.